blä dag

Usch jag börjar känna mej sjuk, ont i halsen och hosta. Sen så är jag är jätte trött. Vill inte till skolan imorgon men måste :p Sitter just nu och kollar på idol haha vissa sjunger extremt bra *not*.  Imorn ska vi med åka in och kolla på valstugorna och ställa frågor till de partiet som man har. Efter det ska kanske jag och några kompisar sätt oss på ett fik och göra klart hela arbetet, så slipper vi det sen. På måndag ska vi ta skolfoto med. Alla 9or får ju gör att spexfoto med, men jag vet inte änns vad jag ska vara. Vill ha fredag nu, då ska jag iallafall träffa älskling fast vet inte vad vi ska göra. 
Jag vill göra mer ultraljud, de va så mysigt. Undra när man får det igen. Nu ska jag kolla vidare på tv. 

älskling liten <3

vecka 19 | |
#1 - - Mezzie:

jag tror inte man får göra mer än ett väl? men håller med allså såå mysigt o se det lilla röra på sig kommer ihåg hur glad man var då =)
Hoppas allt går bra..

#2 - - Ungmamma15:

jo det stämmer ju haha:)ja ur mysigt , tack:)

#3 - - Anonym:

ska inte du och din pojkvän flytta ihop sen när ni får erat barn?

#4 - - Olivia:

Heej! tråkit om du blir sjuk, har precis blivit frisk har legat me feber i typ 1 vecka.
Går juh oxå i 9:an å ska ha spexfoto. nån i klassen sa att vi typ skulle va kändisar, tycker inte ja!
Måste bara fråga hur länge ska du gå i skolan? kanske svårt å säga... Puss

#5 - - Ungmamma15:

ja fast de blir nog lite senare, får se hur allt blir nu. Det är inte riktigt besämmt ännu.

Oliva- ja det är inte kul att vara sjuk. jag tror vi får välja själva vad vi vill vara för nått. Jag ska gå nu höstterminen så långt jag orkar:)

#6 - - Ungmamma15:

jo, men inte ännu. Vi får se hur allt blir nu

olivia- ja det är inte kul att vara sjuk. Vi får välja vad vi vill vara tror jag heeh:p ska gå nu den här terminen så långt jag orkar. Sen får jag se hur jag gör om jag ska jobba hemifrån eller inte!

#7 - - Olivia:

okej.

Upp