Seg dag

Idag har de inte hänt så mycket, har bara varit i skolan. Tisdagar är det värsta dagarna för de är så långa och bara tråkiga lektioner.  Men jag stör mej på vissa lärare jag ser att dom kollar men inte säger nått och sen när jag kollar på dom så låsas dom som ingenting, till och med kompisarna ser de. Jag tycker det känns som att jag har fått skit stor mage haha, ska lägga in bild nån dag. Sen så känner jag sparkar mer och mer och det är jätte mysigt. Igår fick jag med hem VI FÖRÄLDRAR tidningen, den är jätte bra. Står massa bra saker i den så nu ska jag lägga mej och läsa lite. Har sovmorgon till halv 10 imorgon eftersom att vi slipper idrotten, skönt.
vecka 19 | |
#1 - - =):

hej. jag bara undrar hur du märkte att du var gravid? och när det började kännas i magen :)

#2 - - Ungmamma15:

hm jag blev jätte jätte trött och så, så jag gjorde ett test haha:p de började kännas lite i slutet av vecka 17;)

#3 - - Mezzie:

jaa den tidningen är verkligen super =) läste med den när jag väntade min lilla tjej =)
Sen var det någon mer tror den hette mama eller nåt oxå bra tips osv =)

#4 - - =):

okej :) härligt!

#5 - - barajagjohanna:

Vet du vad, jag förstår att de tittar. Just den grejen har inget att göra med att du är ung. Vi har flera gravid tjejer runt 30 år på mitt jobb och jäklar vad man sneglar på deras fina magar... Det är jättevackert att vara gravid.
Men faktum kvarstår att du ÄR väldigt ung för att bli mamma. Jag säger inte FÖR ung, utan det är bara fakta att du är ovanligt ung. Självklart kommer det att gå jättebra om du bara ger dig faan på det. Men du måste ställa dig in på att du får kämpa mer än alla andra "vanliga" mammor. Som väldigt ung mamma blir man nog ofta bemött av utfrågningar hur man klarar det, du får se blickar på stan - folk ser ju en jätteung tjej med stor mage/barnvagn och så vidare. Men håll huvudet högt och var stolt. Du kommer fixa det. Lycka till med allt!

Upp