SJUK =(

Sjuk, sjuk och åter sjuk, har huvudvärk,hosta,förskyld,halsont och feber kan de bli värre eller? Så imorgon blir de ingen skola för mej, tur att det är freddag för det är så korta dagar men synd att jag inte kommer kunna vara med älskling. Men ska iaf vara med han på lördag har ju inte träffas på länge. Skriver inte mer nu ska vila istället, hej!

vecka 19 | |
#1 - - Vill ha en bebis:

heeej, jag undrar om du har playahead och isånafall vad du heter? skulle vara kul att se!

#2 - - Ungmamma15:

hej, ja det har jag=) hanky-panky heter jag

#3 - - Anonym:

du och din pojkvän verkar ju inte direkt ha ett särskillt seriöst förhållande ^^

#4 - - Ungmamma15:

hm? :s jo, vi bor rätt så långt ifrån varandra sen så går han nu sista året på gymnasiet så vi hinner inte träffas lika mycket!!

#5 - - Nathalie:

MEN WHAT! Precis sådär e det i mlys blogg.
"Någon" skriver elaka saker men vågar inte stå för det. Fegis :=

#6 - - ELIN:

Jag kan stå för vad jag heter, jag heter Elin men hann inte skirva det förra gången när jag kommenterade det "elaka"!
Jag tycker bara att det verkar rätt konstigt att ni ska ha barn när ni knappt träffas.

#7 - - Ungmamma15:

hehe nej men, vi träffas så ofta vi kan men eftersom skolan börjat nu så blir de inte lika ofta!

#8 - - Johanna:

Trillade in på din blogg, måste bara säga att du verkligen är tuff som stod på dej när alla "va emot dej."
Kämpa på & lycka till med allt!

#9 - - Stina:

Hej! Du kommer säkert bli en supermamma! För det är en sån som vet att de älskar det där lilla knytet som snart ska komma. Det är ju det enda som betyder något!

#10 - - valentina:

Heej, Du verkar en Sån UnderbarMamma , Lillawilma är En underbar Tjej , har du playahead ? Lycka till! Kram<3

#11 - - Nadia:

Har börjat läsa din blogg lite granna nu, tycker det är sjukt starkt av dig att ha barn fast du är så ung. underbar blogg:)

#12 - - Nadia:

Har börjat läsa din blogg lite granna nu, tycker det är sjukt starkt av dig att ha barn fast du är så ung. underbar blogg:)

#13 - - Melinda:

Hej! Ville bara önska dig lycka till med allt! Jag va 19 när jag fick min dotter, och folk tittar fortfarande konstigt på mig när jag berättar att jag har en dotter! Men de är bara att stå på sig. Jag vet iaf att man orkar mer när man är ung än när man är 40 och får barn! Hoppas allt går bra tjejen. håller tummarna!

#14 - - elisabeth:

hej. tycker du är tuff som fan. läste där nere att dina anhöriga inte ville att du skulle behålla barnet, men att du gjorde det ändå och nu är alla glada. Det var modigt av dig att stå imot vad dom andra tyckte. Vet att många slänger ut dumma kommentarer mot unga mammor, men lyssna inte för du ska veta att du gör en bra grej! Önskar all lycka framöver :)

#15 - - carolina:

vill bara säga att jag tycker det är starkt av dig att behålla barnet, jag önskar dig, wilma och andreas all tur i världen inför eran framtid! :)

#16 - - nnathaliestolpe:

när tog det slut mellan dig & andreas , voretacksam för svar

#17 - - lisa johansson :):

BÖRJA BLOGGA IGEN!! :(

Upp