Bio=)

Idag har jag varit på bio och sätt Göta kanal 2, väldigt rolig film enligt mig. Ibörjan tyckte jag att den verkade tråkig, men till slut gick jag med på att se den och titta så fel man kan ha. Filmen var verkligen sevärd.
Efter bio åkte jag hem, fick skjuts utav Andreas mormor och morfar, hihi. Idag skulle egentligen mamma visa mig hur man använder tvättmaskinen så att jag kan tvätta Wilmas kläder senare. Men eftersom att jag var på bio så får det bli en annan dag istället.

Imorgon ska jag vara med Andreas, men jag vet inte vad vi ska göra ännu. Något hittar vi nog allt på.
Tänk att det snart är januari, månaden vi väntat på. Det har gått så himla snabbt men endå så sakta nu i slutet. Jag ska snart få se min lilla prinsessa, eller kanske prins? Skulle bli så himla chockad om det visade sig vara en kille iallafall, haha. Men självklart så blir jag lika glad vad det än blir.
Jag känner ett tryck neråt nu, det känns som att jag ska kissa på mig hela tiden. Läste att det är huvudet som trycker på. Det känns även som att något sitter fast nere i bäckenet, så kanske har hon fixerat sig nu också. Hoppas att hon vill komma lite tidigare, åtminstonde en vecka tidigare. 

Lägger in en ny magbild lite senare idag, nu ska jag äta glass och dricka julmust.
Gott nytt år på er alla!

upd.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,965195,00.html
Läs, världens ÄLDSTA mamma.

Det blir inte en jätte bra magbild den här gången. Digitalkamran är urladdad så det får bli en webcam bild ifrån igår som en kompis tagit. Man ser inte så mycket men den får duga.


Vecka 36(35+6)
 
Bebis | |
#1 - - Lakritsshots:

Gott Nytt År!
Ser fram emot magbilden :)

#2 - - josefine:

gott nytt år. hoppas allt går bra med wilma och du måste fortsätta blogga sen oxå;) ser fram emot magbilden;) lycka till

#3 - - Josephine:

Jag ville inte heller se den från början men jag blev nedröstad i onsdags. Tur det för den var ju jätterolig! Gott nytt år på dig!

#4 - - Elin:

Jag ser framemot att se magbilden jag med =) Lycka till med Wilma / William ! Gott Nytt ÅR!

#5 - - Alvas Pappas Blogg alvaplutten.blogspot.com/:

ja om nåt är galet av 15 år eller 67 så får man väl säga att 15 år är oerhört friskt o 67 väldigt ofriskt!

kul att göra kanal var ok, jag är tveksam ändå??? har jag fel?

gott nytt år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#6 - - josefine:

åh gud vad stor mage du har nu.. wilma kommer ploppa ut vilken sek som helst ;)

#7 - - Anonym:

kan du inte lägga upp en bild där man ser hela dig?:)

#8 - - Olivia:

Aah nu har magen verkligen halkat ner ;P
Flick-mage.
Karm & gott nytt år på er!!

#9 - - Kenza:

Haha, min farfar va typ lika gammal när han fick min pappa. 63-66 där nånting.. Fast han har ju iofs 16 barn.. men men =))
Gott nytt år på dig!

#10 - - Sofia:

Jag är helt övertygad om att du kommer bli en mycket bättre mamma till lilla Wilma än vad världens äldsta blir till sin.

Upp