Andreas Bloggar pga sömn

Den här dagen har varit lite stressad för Emelie och sedan åkte hon till mig så hon har tyväär inte hunnit skriva något i bloggen idag, men jag kan ändå berätta att både hon och Wilma mår jätte bra idag och Emelie ligger så sött och sover i soffan här hemma hos mig.
Hon har båda händerna på magen i sömnen det ser jätte gulligt ut haha.

Men ha det bra allihopa nu i helgen, så skriver Emelie när hon har tid igen ;)

Mvh Andreas ( http://granis.blogg.se )

     101055-51
OBS! väldigt gamla bilder och bilden på mig ser inte ut som mig " inte fixat håret + trött + soligt = inte bra "
Förlossningsberättelse | |
#1 - - Anonym:

söt bild :)
Jag tror att ni kommer få det jätte bra tillsammans!
vilken linje går du??

#2 - - Olivia:

Hoppas ni har de bra nu i helgen. Kram

#3 - - mandy:

emelie- du är utmanad:) http://smilelikeyoumeanit.blogg.se/181106124532_favoritbloggar.html

#4 - - Mikaela:

hur gammal är du ?

#5 - - Milla:

gulligt! ni verkar ha det så härligt ihop.
Det vore kul att se er båda på ett foto tillsammans, som e taget nyligen!
bara en fråga... Lycka till med allt!

#6 - - Mikaela:

Heja DIF ;)

#7 - - Anonym:

jag tycker du är otroligt stark som orkar gå igenom dethär. fortsätt så! lycka till med allt. men jag har två saker till att säga; hur har du fått det där rosabandet i hörnet ? och sen ska jag säga att du och Andreas passar jättebra ihop, och som Milla sa här ovanför så skulle det vara kuligt med ett foto på er tillsammans, nytaget

#8 - - victor:

17, samma dag som jag och min flickvän blev tillsammans :)

#9 - - mamma 49:

Åå vad ni är duktiga!



Jag var 31 när jag fick min första (har tre, den yngsta är 13) och det var jobbigt då fast man var vuxen och allt liksom var ordnat. Halkade in på din blogg via min dotters och klickade runt och hamnade på förlossningen och då sprutade tårarna. Var glad att du slapp epiduralen, nåt mer hämmande finns inte för födandet. (barn 1, de andra kom i expressfart i stort sett med två timmars förvarning). Det kommer att gå jättebra för er och Wilma, det är jag säker på.

#10 - - Malin:

Ååhh vad roligt det är med såna här berättelser! :) Man blir liksom sugen på att skaffa barn, även om man läser hur ont det gör m.m... :)

Upp