Vecka 27

Dagen har varit lugn och skön, skolan gick snabbt. När jag hem gjorde jag klart alla mina arbeten som ska lämnas in innan lovet. Så nu behöver jag inte ora mig över det. Vår skola fyller 60år iår så allt är omgjort till hur det såg ut på 40talet. Vi får till och med sån mat man åt då och inga grönsaker alls, blä. 
Imorgon ska vi få se hur klassrummen såg ut förr också.  

Imorgon ska jag till barnmorskan igen, längtar. Hoppas att allt ser bra ut. Jag tror faktiskt inte jag har något att fråga henne om, men nått kommer man väl på. Jag brukar iallafall komma på allting efter att jag varit hos henne, men när man väl är där vet man inte vad man ska fråga om.
Efter skolan ska jag in till stan ifall jag orkar. Min moster kommer hem ifrån Marocko imorgon, jag har fått en ny kusin också:)

Jag lägger in en magbild idag, som ni kanske ser så har min navel börjat att puta ut.
Ibland kan Wilma lägga sig på ett himla konstigt sätt så magen ser annorlunda ut. Jag ska se om jag nån gång kan ta ett kort på det. Allt är som vanligt med Wilma hon sparkas och har sig som en galning. Gud vad jag längtar tills jag får se henne. Min lilla gulleplutt.

Hinner inte skriva så mycket mer nu, ska äta mat.

Vecka 27 (26+4)
Vecka 27 | |
#1 - - Olivia:

Heej! Kul me kusin :D va blev de? Va magen har bivit stor asså! har du gått upp mycket i vikt? min morsa gick nästan inte upp nånting när hon va gravid.Skönt att alla arbeten e klara, har massa kvar :(

KramKram

#2 - - Anonym:

jag ska till marocco imorgon!

#3 - - mly:

oj oj oj vilken mage du fick helt plötsligt ^^

#4 - - Carolina15:

Shit din och min skola verkar vara lite tvillingar, prao samtidigt och skolan fyller 60.. Du går väl inte i Aba va?

#5 - - Lila:

Vad tycker dina föräldrar om det här då? Stöttar de dig och så?

#6 - - Anonym:

vilken konstig bulle =D

#7 - - Emmelie:

http://www.gratisgodis.se/?r=17575

Bli medlem om du vill ha gratis godis hemskickat helt gratis:) Jag har fått :D

#8 - - Sophie:

Lycka till imorgon hos barnmorskan! Det kommer säkert att gå bra! Alltid lika kul att se hur din mage växer!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

#9 - - Emelie:

De är en flicka, hon är adopterad.

Kul, jag skulle egentligen dit på höstlovet nu med men det blev inget:p

japp det stöttar massa.

#10 - - Estelle:

Har inte kollat in bloggen på flera veckor, men oj vad det har växt :)

#11 - - Honeydew:

Hur många veckor beräknas det vara kvar? :)

#12 - - Cissi:

Väldigt starkt av dig att välja att behålla barnet! =)
Ovant med en sån stor mage på "barn" den ser lite kantig ut! men jag är somsagt bara ovan. Lycka till

#13 - - Patricia:

Gud vad avundsjuk jag blir..Jag vill också vara gravid, jag vill också ha barn. Jag e också 15, som du och längtar som fan tills jag får barn. e sjukt avundsjuk på dig. Hoppas allt går bra :D Kram

#14 - - Fembarnsmamma:

Hmm..konstigt, men du har en typisk pojkmage! :-O Säker att det inte är en William?!? ;)

#15 - - Emelie:

hihi:) tack tack.

Ja tänk om det skulle vara en kille, men det gör ingeting haha:) Men BM sa att det till 99% var en flicka, så jag tror på henne:p

#16 - - charlotte/glitzy:

vilken rolig form på magen :)

#17 - - Anonym:

äcklig mage

Upp