HELG

Blä, väntar på att älsklingen ska ringa. Han är på nån ny el eller teknik affär med en kompis.
Jag sitter här och kollar på tv, det finns inte änns nått bra. Men jag vill ha glass nu så han får ta och ringa snart. Hade en kort skoldag idag, slutade vid 1. Fick reda på att nästa vecka kommer jag börja halv 11 första dagen,lyx. Då ska jag gå igenom vad jag ska ha för lektioner, tror jag iallafall.  På tisdag ska vi ha nutidsorientering, när man ska svara på massa olika frågor. De som är på prao då måste endå komma till skolan för att göra det, haha.

Idag har Wilma varit vaken mycket och sparkas, MYS. Fast nu sover hon eller nej nu hickar hon tror jag. Min lilla Wimmy<3 Jag älskar dig.

I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, blir väll nått skojj antar jag.
Jaja nu ska jag kolla lite mer på tv och vänta på att älsklingen ska ringa.
Skriver mer på söndag igen. Ha en trevlig helg.




  Vecka 17                            Vecka 19                       Vecka 20                    Vecka 21            Vecka 22


Vecka 23

Visst ser man allt en liten (stor) skilland. Tyvärr har jag inga bilder ifrån tidigare, då skulle man se mer skillnad. Men men man ser nu med:)
Emelie | |
#1 - - Cassie:

Nej vad gulliga bilder! Har länkat dig på min blogg, du skriver så intressant! Hoppas allt går toppen!

#2 - - Josefine:

vilka fina bilder på magen. Man ser verkligen skillnad på visa bilder!

#3 - - emma:

åhhh!
jag vill också ha en bebis! lyllo dig!!!! :D

#4 - - Anonym:

OCH VAD GÖR DU OM DE BLIR MISSFALL DÅ.

#5 - - nella:

vilka fina bilder!! man ser så stor skillnad från vecka till vecka...

#6 - - julia:

Jag blir så glad av att läsa din blogg. Det är så starkt av dig att våga genomföra ngt så här stort :D

#7 - - Dee:

Anonym, vilken otroligt dum sak att skriva. Ett kok stryk skulle du ha. Läskigt att det finns så vidriga människor som du!

#8 - - Anonym:

Dee, vadå. dt är ba sant

#9 - - Dee:

Anonym Det är bara en så dum onödig sak att skriva. Du är ju bara ute efter att såra. Och om det nu är sant, stå för vem du är då!

#10 - - Anonym:

missfallsrisken är typ minimal i vecka 23, klart det kan ske komplikationer, men missfall är vanligast fram till vecka 12,13.

#11 - - Barnbloggare:

Ja, herregud vilken totalt onödig kommentar av den anonyma fegisen. Om förlossningen sätter igång efter v 22 har barnet en stor chans att överleva med dagens läkarkunskaper. "Anonym" borde läsa på lite innan han/hon vräker ur sig sådana fula ord.

#12 - - Elin:

Vilken stor skillnad på magen från vecka 17 - 23! Du ska veta, och vet säkert redan att du är jättestark som klarar det här så bra! Lycka till med lilla Wilma /Elin

#13 - - Madeleine:

Hittade till din blogg idag:) väldigt intressant. Jag vill också ha barn, men jag vill inte ens tänka vad mina föräldrar skulle göra. Lycka till! Hoppas allt går bra :)

#14 - - emilia.:

hej! har följt ditt bloggande litegranna men undrar en sak. vet du att det blir en wilma? jag har noll koll på kids tyvärr men kan man veta det eller vill du att det ska bli det? lycka till med allt! :)

#15 - - Sofia:

Magen växer snabbt :)hoppas allting går felfritt ! :)

#16 - - sylvia:

hej, hur gammal är pappan och vad sa dina föräldrar? :)

lycka till

#17 - - Zupermamman:

Jätte fin mage har du!
Min syntes inte förrän i 6-7 månaden. Snyft!

#18 - - Yääänny,:

Nu är magen finare än innan tycker jag. :)

#19 - - Sandra:

vilken spetsig mage du har. Gulligt. :)

#20 - - Modebladet:

Klart att man ser skillnad!

#21 - - Anonym:

vart har du tagit vägen? det var länge sen du uppade!

#22 - - joss:

gulligt

#23 - - MIMMI:

Tycker du borde ha en bild på ditt ansikte. En riktig bild. Skulle vara kul att se hur du ser ut. Kram Mimmi

#24 - - Jossan:

Ni är verkligen modiga som tar ett så stort ansvar i så ung ålder,hur tog era föräldrar det?

#25 - - carro:

Gud va roligt det var att läsa din blogg, tycker att du ska strunta i alla som skriver negativa inlägg, stå på dig. Jag tror verkligen att du kommer att bli en bra mamma, du verkar veta vad detta innebär och får stort stöd från dina föräldrar och pojkvän. En fråga, hur kommer ni lösa det ekomiska? Såg att ni ville flytta ihop men väntar ett tag tills din pojkvän gått ut skolan eller var det nu var. (: Vilken månad är du inne i nu?
Fortsätt blogga, det är en riktigt bra blogg!

#26 - - en som hatar bebisar!!!:

fyfaan vilken ÄCKLIG MAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#27 - - Anonym:

Postat av: emma

"åhhh!
jag vill också ha en bebis! lyllo dig!!!! :D"

ÄR DU SERIÖS DITT FANSKAP??!?!?!??!?!

Nej men seriöst. Den här bloggen hjärntvättar folk. Snart kommer varenda jävla 15-åring bli wannabealldelesförtidigmorsasamhällsparasitist. Det är fan skandal...

Du förtjänar tamejfasen att bli hackad på!

#28 - - Lilla jag:

asså även om detta va ett tag sen det skrevs så vill jag bara säga till:anonym och en som hatar bebisar!!! aja om ni inte vill ha barn så skaffa inte det då!!! skaffa ett eget liv ni kan leva och fatta era egna beslut om olika saker!!! dra åt h***** och sluta vara så jvla omogna

Upp