Rösta på min blogg:)

bebis tröja

Rösta på min blogg =)
http://www.sugar-pie.com/bloggtoppen/in.php?ID=690
Vecka 20 | |
#1 - - mly:

haha fin tröja :)

#2 - - joy:

åååh, sån där tröja är så otroligt fin! sån ska jag absolut ha när jag blir gravid :D

#3 - - Emelie:

ja visst är dom=)

#4 - - thowe:

Nu vill jag nästan bli gravid, haha! :)

#5 - - Emelie:

haha ojda, men ja de är så mysigt:)

#6 - - Emelie:

jag beundrar dig verkligen! till 100%!

#7 - - Emelie:

hih tack så mkt:)

#8 - - Johanna:

Gulligt med en sån tröja=)) Har röstat!

#9 - - Julia:

Oj, hur häftigt som helst, vilket år är du född? :)

#10 - - Emelie:

:) 1991;)

#11 - - yenny:

Hej! Går du i skolan? :)

#12 - - freja:

Jag är egentligen emot tonårsmammor då jag tycker att dom ofta får barn av helt fel anledningar (så som - "jag känner mig inte älskad, jag skaffar ett barn" osv) .. men du verkar jätte mogen för din ålder och verkar gå in för den uppgift som väntar dig.

DU ÄR JÄTTE DUKTIG!

glöm inte att mamma, pappa och pojkvännen finns där som hjälp. man är inte sämre bara för att man ber om hjälp :) du är trots allt ett barn själv.

keep me updated :D
kram

freja

#13 - - Emilia:

Dom där tröjorna e så söta:)

#14 - - Emelie:

yenny- ja de gör jag

freja- ja men så var de absolut inte för mej=) Alla hjälper mej massa men ibland vill jag med klara saker själv, men såklart man behvöer lite hjälp då och då. Tack så mkt=)

Emilia- ja visst är dom;)

#15 - - Dee:

Jag måste säga att jag beundrar dig. Själv skulle jag aldrig klarat att bli mamma när jag var 15. Jag är 31 och har först nu börjat känna mig redo;)
Men jag tror att du kommer klara det här galant. Du verkar vara mogen för din ålder. Ska bli kul att följa din graviditet fram tills lilla Wilma kommer:) Kram

#16 - - julia:

OJ! jag är också född 1991, skulle aldrig vara redo för barn nu. hur gamal är din pojkvän?

#17 - - Emelie:

Dea- Tack så mkt:) ja man vet ju bäst själv när man är redo.

Julia- det är olika för alla:) han är 18.

#18 - - linsan:

hej, jag undrar om du skulle kunna lägga ut bilder på dig själv och din pojkvän, skulle vara kul och se hur söta föräldrar ni är! lycka till med wilma

#19 - - Estelle:

Snygg tröja!

#20 - - hon med L.:

Lycka till med bebisen, jag ser verkligen fram emot fler av dina bloggar, kommer att följa dina bloggar fram tills wilma kommer ;) beundrar dig som är så ung. :)

#21 - - Hanna Lindgren:

beundrar dig som är 15 och gravid, hoppas allt går bra med barnet. snygg tröja förresten.,

#22 - - Michaela:

Lycka till, hoppas allt går bra!

#23 - - Emelie:

linsan- Ja de skulle jag kunna göra fast senare. Tack.

estelle- Vet ;) tack.

hon med L- Tack så mkt:)

Hanna lindgren- tack tack.

michaela- tack.

#24 - - zarah:

heeeej :)
måste bara beröma dej & säga hur cool du är!! du verkar så mogen liksom, det e svårt att förklara men... a :)
det e så kul att läsa din blogg!! ja e 13 (alltså ja e född 92) det e nästan så att man själv vill skaffa ett barn själv!! fast ja tror ja väntar med det för min del hehe ;)
grattis & lycka till i framtiden med Wilma & allt!!
kjam!

#25 - - chaz:

oh God are you in for a wake up call...good luck.

#26 - - Sofia:

Grymt att du är så stark och klarar detta :) imponerad, verkligen. Lycka till med allt :D och lilla wilma :D/ sofia

Upp