sjuk

Blä, det är tråkigt att vara sjuk. Speciellt när man inte har någonting att göra, finns inte änns nått bra på tv.
Men jag måste iallafall snart iväg till skolan och hämta några böcker.  Mår iallafall mycket bättre idag än vad jag gjorde igår. Antagligen imorn eller på söndag ska jag åka till babyland och handla en  tröja där de står bebis på:) Men nu ska jag iväg till skolan en snabbis. Lägger in en bild på min bebismage:)<3


Vecka 19 (18+4)

Skrev de hära inlägget förut på dan men bilden funkade inte då så var tvungen att göra om allt, men nu hoppas jag att de ska funka=)

vecka 19 | |
#1 - - Emelie:

åhh vilken fin mage du fått :D

#2 - - Ungmamma15:

ja eller hur:)

#3 - - Emily:

Söt bebis-mage: )

#4 - - Fia:

Vad fin du är. =)

#5 - - sandra:

haha söt :)

#6 - - Ungmamma15:

tack så mkt :D

#7 - - mikaela:

fin mage :D

#8 - - barajagjohanna:

Vad vackert det är med mage. Lycka till med allt!

#9 - - ssagis:

Åh, det är så fint att vara gravid :)

#10 - - mly:

oj den börjar ju puta ordentligt nu ju :D

#11 - - Mezzie:

åååh söt mage jue =) man tänker tillbaka till ens egna graviditet o minns som om det vore igår =)
Såå mysigt o gå runt o vänta(jaa vänta var oxå lite jobbigt med men ändå)

#12 - - emma:

vacker mage. men 15 år du har hela livet framför dig. men så sött med en lien knodd.

#13 - - Ungmamma15:

mikaela- jag vet;) tack
barajagjohanna- eller hur:) tack
ssagis- yes
mly- ja:)
mezzie- tack:) ja jag längtar massor.
emma-tack, hehe ja :)

#14 - - Idasan:

Å vilken söt mage du har!

#15 - - Emelie:

Tack så mkt:)

#16 - - Michaela:

Jag är så otroligt avundsjuk.. har varit med barn, gjorde abort. största misstaget i mitt liv, mår fortfarande dåligt av det.. speciellt när jag läser din blogg nu (första gången jag läser) jag vill också gå igenom hur det är att vara med barn och hålla sitt egna barn när graviditeten är slut. är otroligt avundsjuk! Wilma är suupersöt dessutom :)

Upp