Tisdag

Slapp idrotten idag, så sluta 20 i 2. Jobbig dag idag, först försov jag mig så jag fick stressa massor, sen så har jag ont i bäckenbenen eller vad det heter och jag är trött. Men när jag kom hem så hade jag fått post, ett brev ifrån försäkningskassan om föräldrapenning och sånt. Sen så har jag med fått min babyfilt från tidningen
VI FÖRÄLDRAR, en jätte mysig filt som Wilma ska få. Igår så rensa jag min graderob, herregud jag har absolut inga kläder alls kvar känns det som. Fick rensa bort mer än hälften av allt, så imorgon blir de in till stan direkt efter skolan.
Lägger in en bild på magen. De är massa som skriver att dom vill se helbilder på både mig och Andreas.
Jag får se när jag lägger in nån sån bild, men nån gång iallafall.

Vecka 22 (21+1)

Vecka 22 | |
#1 - - Emma:

åh, vilken härlig mage :)

#2 - - Anonym:

Åh herregud

#3 - - Emelie:

Ja eller hur:)

#4 - - Olivia:

Fin magen har blivit. Stor! :)
Kram

#5 - - Linnea:

gulligt! :D

#6 - - Johanna:

Ser jättemysigt ut=))

#7 - - joy:

stor magen har blivit :D använder du din bebiströja mycket? :D

#8 - - Mysis:

Gud så mysigt!
Du är ju 15, hur gammal är Wilmas pappa? :)

#9 - - Sofie:

Fin bebismage :) Åh, vilken lycka att ha ett litet liv växande i magen..längtar så otroligt mycket tills jag får ha en liten bebis! Önskar dig all lycka

#10 - - Anonym:

har du playahead? :)

#11 - - Sophie:

En fråga bara - du har/hade inte så bra betyg i skolan va?

#12 - - Estelle:

Vad den växer snabbt nu!

#13 - - Julia:

suuuper, gulligt!

#14 - - Qaroline:

Stå på dig har läst många bloggar som ser ner på ditt beslut om att skaffa barn, Tycker du är jätte duktig och stark! Lycka till.

#15 - - mirelle:

din mage är otroligt vacker *avundsjuk*

#16 - - farelyne:

Gud vilken fin bäbismage:)

#17 - - mikaela:

åh, vilken fin mage :D

#18 - - Emelie:

Tack så mkt alla, va gulliga ni är:)

- Heter Hanky-panky på pa

#19 - - palea:

sophie, ursäkta men vad har hennes betyg med att hon är gravid att göra?
helt ovesäntlig fråga tycker jag!

#20 - - Micke:

hur jag ramlade in här har jag ingen aning om. satt bara och surfade och...
Är mycket imponerad av ditt beslut att föda ditt barn! Jag säger bara lycka till!! Wilma är ett fint namn, men om det blir en grabb då? Blir det Wilhelm då, eller Wilmar?

#21 - - Emelie:

vad fin du är!

#22 - - Sigrid:

din mage har faktiskt blivit större (är ju normalt!). mebn jag bara såg det på bilden nu. /sigrid

#23 - - Carro:

oh, vilken härlig mage du börjar få nu :D

#24 - - Malin:

Gud vad gulligt, är så avänsjuk.
Jag och min killa har vart tillsammans i 2 år och 3 mån, och jag vill också ha ett barn.
Men han tycker jag ska gå ut skolan först, (Går första året på gymnasiet)
Men hoppas allt går bra :D

#25 - - Perellie:

OH, så underbar mage. Jag vill också känna en liten person sparka! haha

#26 - - Linnea:

Så SÖT mage! Blir jätteavis ju! ;) Så starkt av dej att behålla din bebis, önskar lycka till av hela mitt hjärta!

#27 - - fanny och linn:

Hej. Hoppas det går bra med barnet. Önskar dig lycka till. Jag längtar tills jag får barn men jag är bara 11 år nu... :/ dom verkar så gulliga!
Kram Fanny och Linn!! ;D

#28 - - ..:

underbart :)

#29 - - isabeel:

vad heter du på pa? :)

Upp