Wilma nu och då

Lägger in en bild på Wilma när hon var någon vecka gammal och en ny på henne. Man ser inte så jätte bra, men jag är hemma hos mamma och har inte så många bilder på henne här. Snart ska vi ut och kolla på Ricki när han spelar fotbollsmatch. Jag ska möta några kompisar samtidigt, hinner inte skriva mera nu.
image175
Wilma 3månader | |
#1 - - Sara:

Oj, vilken skillnad... Tänk på hur mycket det händer på tre månader, helt otroligt :)

#2 - - Mattlan:

Oj vilken skillnad! Verkligen! Jättesöta bilder!

#3 - - Anonym:

vilken gullig jacka! :)

#4 - - Anonym:

Guu vilken söt jacka å så liten modell.

#5 - - sanna:

Va gulligulligullig :D .
Kan du inte lägga ut fler bilder på dig? :D
Och kanske nån bild på dig ,andreas och wilma tillsammans :) kram

#6 - - BettY:

Guud vad söt hon är. En del bebisar brukar inte vara så söta men Wilma är verkligen supersöt:)Fin jacka hon hade!

#7 - - Elsa:

Oj oj! Vad hon har växt!!! Idag fick vi se min lärares lilla nya bebis och han var så otroligt söt!!! Sådär pyttig och mysigt go... Jag har fått ett litet bebisryck helt enkelt och Wilma är ännu sötare än annars om det nu är möjligt!!!

#8 - - Annelie:

Vilken sööööt kappa hon hade!

#9 - - klara :D:

oj vilken skillnad =)
hon är så himla sööt, och den jackan är oxå så himla fin =)

#10 - - Madelene:

Gud vad stor hon är nu jämfört med förut! Men lika söt då som nu :)

#11 - - Sofie:

Jag brukar titta in här ibland. Dock dålig på att kommentera, men jag får bättra mig :P Sofie, 20 år, Södertälje. O så är jag lite nyfiken på att se en bild på DIG. Jag vill iaf veta vem det är som skriver också :D

#12 - - maja:

man ser skillnad, jättesöt!

#13 - - Sandra:

Ja oj vad hon har växt, häftigt.Söt kappa hon har, hon är jättefin i den

#14 - - Kitty:

Supersöt hon är!!! Världens finaste jacka! /Kitty

#15 - - Erika:

Oj vilken skillnad! Va söt hon är en riktig gullegris!

#16 - - caroline:

japp, hon är jättesöt! skulle också vilja se en bild på dig nångång :)

#17 - - anna:

sööt :)

#18 - - Sofia:

Ojj vad hon har växt...:)

#19 - - Jossan:

Åh, vilken sötnos och vad hon har växt!

#20 - - Emma:

Gud så gullig hon är. Jag beundrar dig :)

#21 - - Madeleine:

hej Madeliene heter jag och fyller snart 20 bor i stockholm och har en dotter som fyller tre i juli =0) du är en super bra mamma.. kram på er

#22 - - nathalie:

plutten! <3

#23 - - Sofia:

Hejhej, jag har så fastnat för din blogg. Vilket resuterat i att jag har läst nästan hela bloggen ikväll. Jag tycker du är så enormt stark. Jag är själv 15, fyller 16 (som du är?)och har funderat hur jag skulle göra om jag blev med barn. Om alla "gick emot" mig, eller rått(stavning:s) till att inte behålla det, så hade jag nog inte gjort det. Men det gjorde du, och det gör att jag beundrar dig så mycket. Jag kan tänka mig att det är underbart att vara mamma, men ta inte illa upp jag väntar nog gärna några år:p Du verkar ha ett gött liv just nu. Och det med skola och utbildning, det lösar ju sig faktiskt.:D Kommer läsa din blogg jämt nu!! Pussa din oerhört söta dotter från mig. Hon är ju jättesööt:) Från en tjej15 i Alingsås, som beundrar dig. Du har fått mig gråtfärdig och berörd efter en kväll med dig blogg. Puss:)

#24 - - Cecilia:

Åhh vad söt hon är!!!

#25 - - Camillas lockar:

Wow, vad de förändras, de små liven! Tycker ju min Peo ser preciiiis likadan ut som när han var pytte... men nej, sen kollar man på bilderna - det har hänt massor! Söt Wilma :-)

#26 - - Pillan:):

Sheat vilken skillnad ! de är verkligen skillnad, bara på 3 månader? som ngn sa typ 2 komentarer längre upp, jag har oxå blit helt gråtfärdig ibland, man blir helt tagen av bloggen :) hihi, Du skriver än väldigt bra blogg!


Pillan.

#27 - - madde:

Har börjat läsa din blogg på sistone. Hittade hit av en slump.
Heter Madde, 22 år, Luleå och mamma till Tilde 9mån

#28 - - Carolin:

Hej!
Satt och läste urgamla inlägg om att ni skulle orientera vid flottsbro, jag bor nämlingen nära, tänkte bara höra vart du bor?

#29 - - Iz:

Vad stor och fin hon har blivit! (Eller fin har hon nog alltid varit :p) Läser dig blogg relativt ofta, och tycker du verkar klara av rollen som mamma riktigt bra.. Kan förstå att många tycker det är konstigt att vara mamma vid den åldern, fast betyder ju inte att man ska vara sämre för det! All you need is love, right? ;p Super cute jacka också.. Ha det så bra! :)

#30 - - Malin:

Wilmas rosa trenchcoat.... den är såååå söt då det är inte klokt.
Önskar er en trevlig helg.
kram

#31 - - denise:

Vilken skillnad. Lika söt nu som då :D

#32 - - Anna:

Gud så söt, och den lilla jackan med..naeew!

#33 - - Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com:

K
U
L idé, får man sno??? jag chansar (=

#34 - - Cornelia:

Vilken skillnad på sötnosen ;D

#35 - - Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com:

SÅDÄRJA!
N
U var iden stulen, hoppas o tror att det var ok! in o kika vettja!

#36 - - Carro:

Åh vilken skillnad ^^
Hon är så söt

#37 - - Ida:

Faan va sööt:)

#38 - - Jen:

hon blir bara sötare och sötare :)

#39 - - Anna:

Kikade in på din blogg under min graviditet. Fick en son den 23/1, lilla Gustav. Jätte roligt att läsa din blogg då din lilla prinsessa och min lilla prins nästan är jämngamla. Se skillnad och likheter! Anna heter jag, 25 år och bor numera i Kramfors.

#40 - - Susanne:

Hon är bedårande!!

#41 - - nojan:

Guuud vad hon e go. jackan eju bara underbar.

#42 - - Jörgen:

Men Hejsan! :-)
Du har väl kikat på TheGuide idag!
Tiffanys, Vera Wang, Carré Copenhagen...mm...
(nu kan man kommentera med)

Ha en underbar dag! :-)

#43 - - Linnea i Göteborg:

Hej Emelie och Wilma.
Jag heter Linnéa, är 16 år ifrån Göteborg.
Jag hittade din lunar någongång innan jul, och jag hittade länken till din blogg. Då var inte Wilma född. Jag har läst din blogg varje dag, och jag är verkligen jätteimponerad på dig och Andreas. Ni har fått en sån otroligt fin dotter och ni passar verklige att vara föräldrar. Jag har läst många komentarer, väldigt många elaka - men jag vill bara säga att jag har aldrig sett en sån söt liten flicka som eran Wilma. Hon blir bara finare och finare för varje kort du lägger upp.
Så jag hoppas inte att du bryr dig om alla dumma komentarer. :)
Lycka till med allt, och tack för en grymt bra blogg :)
Kram Linnéa

#44 - - Anonym:

gud vad söt hon är! hur känns det att vara så ung mamma? jag tycker det är starkt av dig =)

#45 - - emma :):

vilken söt bebis , du verkar vara en bauta bra mamma ! :)

#46 - - jess:

Vad söt hon är :) Gillar din blogg, du verkar vara en bra mamma :) Kram Jessica

#47 - - Jhanna:

Har egentligen alltid varit smått negativ till unga mammor, har kört med argumenten "Barn ska inte skaffa barn" "dom vet ju inte vad dom går miste om" osv. Men vi andra, ej-unga-mammor, vi vet ju heller inte vad vi går miste om i faktumet att inte skaffa barn. Dessutom, om man ser tillbaka på förr i tiden, många föräldrar var väldigt unga då med, och samhället har blivit svårare som ung att leva i idag, vilket i sin tur borde (och antagligen har) resulterat i mer ansvarsfulla ungdomar. Men självklart är inte alla lämpliga/mogna för att få barn i så ung ålder.
Men du verkar fantastiskt strong och förberedd. så, Keep up the good work & lycka till! :)

#48 - - Johanna:

vad stor hon blivit!

#49 - - Linda:

jättegullig idé med trench coat för bebisar. satt som en smäck på Wilma. Jättefin, färgen var också fin ;)

#50 - - Anonym:

bilden på wilma i kappan är så otroligt söt :D

#51 - - Mira:

fan va gullig jacka!

#52 - - Jessica:

Nämen gud va söt jacka! Vilken söt tjej du har!

#53 - - Kattis:

Nej vilken snygg trench!

#54 - - Nikoletta.:

va tuff bebis :D blir avundsjuk, inte ens jag har så fina kläder :P

Upp