bilolycka

Åh, jag vaknade vid halv åtta imorse av att Andreas ringde till min mobil flera signaler, när jag svarade frågade han direkt om jag pratat med Christoffer. Jag förstod ingenting och svarade nej, då svarar han att han ligger på sjukhus för att han varit med i en bilolycka. Herregud tänkte jag och trodde typ att han hade dött eller något (varför tänker man alltid det värsta först?), så efter att jag pratat med Andreas så ringde jag Christoffer. Han hade "bara"  punkterat lungan, den stackaren, och fått gått med dropp. Frågade vad som hänt och han och tre andra hade krockat med ett träd, usch säger jag bara. Och jag som sa igår att dom kommer säker köra i diket någon dag, jag känner mig så hemsk! Men tur att allt verkade ha gått bra, det kunde ha varit mycket värre. Tycker så synd om han nu, stackare. Typsikt att det ska hända på nyårsafton också.  Man kan läsa om det på aftonbladet eller expressen om man vill.

Jaja, nu kan inte jag sova något mer iallafall. Wilma vaknade vid tolv och somnade inte förens halv två inatt, så jag lär vara pigg ikväll.
Wilma 7-12 månader | |
#1 - - Therese:

haha. då blir vi uppe här och kan pratas vid lite grann då.. :(
usch , för det som hänt..

#2 - - Ida Frank:

Han hade tur. Han ska vara glad att han "bara" punkterade lungan. Min systers kompis och hennes kompis krockade i ett träd för cirka 2-3 år sen, dom körde in i ett träd, bilen började brinna, min systers kompis dog men hennes kompis lyckades kräla sig ur bilen när hennes ben och armar brann. Hon klarade sig men Jenny dog. Hemskt. Var rädda om er, kör försiktigt, man vet aldrig vad som kan hända.

#3 - - Marie:

ojdå, bilolyckor är läskigt. tur att han klarade sig såpass bra, hoppas han inte behöver stanna på sjukhus alltför länge.
kram

#4 - - Connie:

Vilken morgon att vakna till,helst efter det samtalet. Vem är Christoffer? Gott Nytt År på er.Kramar från oss i Åsljunga

#5 - - ida:

hoippas att du får att gott nytt år !

www.ajdel.blogg.se

#6 - - mariella:

usch, hoppas att de mår bra iaf.
men hursomhelst GOTT NYTT ÅR & GOD FORTSÄTTNING! ;)

#7 - - Sara:

Oj, då !
Tur att det gick bra !! :)
Gott Nytt År på er då :):)

#8 - - Cecilie:

Usch, inte kul när nåt sånt händer. Tur att det gick så bra som det gjorde i alla fall.
Gott nytt år!

#9 - - Miah:

Hemskt med olyckor!

Ha en trevlig nyårs afton!
GOTT NYTT ÅR på er!!

Kramar

#10 - - Malinsson:

Gott nytt år. Hoppas att 2008 blir lika bra som 2007. Ha en bra nyårsafton. Kram

#11 - - Anonym:

Usch vad hemskt! Jag är alltid rädd att någonting ska hända min pojkvän nu när han ligger i lumpen, usch! gott nytt år på dig

#12 - - elsab:

men gud :O
GOTT NYTT ÅR PÅ ER GULLUNGAR >3

#13 - - Jenny:

Hemskt med olyckor, det får en verkligen att tänka efter. Vad som helst kan hända när som helst!
Tur i oturen att det ändå slutade så bra.

Passar på att önska er ett Gott Nytt År!

#14 - - Isabellas pappa:

Usch vad tråkigt att höra. Hoppas i alla fall att er kväll blir bra. Gott Nytt År!!

#15 - - Anonym:

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70787546_852__,00.html

#16 - - Anonym:

Jag hörde det där på radion imorse och tänkte direkt på dig och Andreas. Tur att det inte gick värre!

Gott nytt år!

#17 - - Malin.E:

GOTT NYTT ÅR!!!Detta är en bra och söt blogg om er och lilla fina Vilma.

#18 - - Christoffer Wallberg:

Det är jag som är Christoffer. Jag har ont som fan men jag överlever iaf=) Gott nytt år på er alla:)

#19 - - Laura:

usch då!
krya på dig C!

Upp