Sova sova sova

Snart ska jag lägga Wilma och hoppas på att hon sover hela natten. Igår vaknade hon faktiskt inte förens fem på morgonen, det var skönt. Jag ska nog se filmen "Min stora kärlek" som går på trean, den har föresten redan börjat såg jag. Har sett den förut så det gör inget att jag missar lite.

Imorgon är det nyårsafton men vi ska inte göra något speciellt, bara vara hemma. Eller vi ska ner till våra grannar och äta middag och lite sånt. Om Wilma vill sova så är det bara att gå upp hit upp och lägga henne. Vi kommer nog inte gå ut imorgon heller, vet inte hur Wilma kommer reagera på alla raketer. Men hon lär vakna vid tolv då det är som värst, här smäller dom alltid jättemycket.

Nej nu ska Wilma sova.

image616
Wilma 7-12 månader | |
#1 - - Anneli:

Hoppas de går bra för henne i morgon, så hon inte blir rädd för raketerna. Gott nytt år förresten =)

#2 - - Anonym:

gud vad söt hon är :)

#3 - - Natta:

Jättesöt bild!

#4 - - elsab:

så sööt :O

#5 - - Jennifer:

Det brukar nog gå bra om man är cool och skojar till det :)
Elias reagerade inte ens på raketerna. haha inte ens när han föddes, han föddes ju 2 dagar innan nyårsafton (för 2 år sen då) men inte ens då vaknade han, vi sov på 12 slaget och han vaknade inte. Plutten. Och förra året så kollade han bara på dom med stora ögon! Tror det kommer gå bra :) lycka till

#6 - - Jennifer:

Och Gott nytt år glömde jag säga!

#7 - - Sara:

söt sötare WILMA!!

du har verkligen en fin dotter!

#8 - - Mary:

va söt! hoppas ni får ett trevligt nyår och att hon gillar raketerna =)

#9 - - Connie:

Gott Nytt År på er,Kramar

#10 - - camilla:

En riktig busfia:D Gott nytt år!

#11 - - Malin:

Halkade in på ett bananskal till denna fina blogg! Ville bara säga att jag tycker att du är fantastisk och modig, som redan har blivit mamma!
Söt som socker är hon också.... Hoppas ni får ett gott nytt 2008!

#12 - - Hannah:

Jättegullig bild!=) Ja här har du en till familj som bara ska ta det lugnt imorgon!Och det känns faktiskt HELT OK =)

(Får se bara hur det går med raketerna och bebisen)

Hoppas att Wilma inte blir alltför rädd!

#13 - - Az:

du är en jättebra mamma tycker jag! Följer din blogg dagligen, och jag känner mig så himla dålig när jag är i din ålder och inte ens kan sköta mig själv, haha :) Bra!

#14 - - Denise:

Haha okej! Men du, jag är på ANDRA delen! ;] Det finns en uppföljare efter dessa femtio. Och jag är på bana femton nu! ;P
PUSS!

#15 - - Jenny:

hej Emelie, jag såg en blogg som gjort om bilder på wilma och sedan vill få folk att rösta på den "finaste" eller hur man ska säga...tänkte bara att du borde veta och kan göra någonting åt det om de nu går :p
bloggen är iaf:
http://furalles.blogg.se/

#16 - - Lovis:

Hej Emelie och alla andra!
Ville bara skriva några rader efter att jag läst i bloggen..
Alla människor har rätt till
Den här bloggen handlar om saker som ägaren bestämmer att skriva om.
De är Emelies blogg där hon väljer att skriva det HON VILL! Vi andra ska fullständigt skita i vissa saker!
Och Najda eller vad fan du nu heter + dina horungar till polare måste seriöst ha allvarliga problem för en normalt funtad människa sitter inte o trakasserar andra på detta sätt. Och DU/NI vet väl att ni inte kommer komma undan ostraffbart från det här. Det går att koppla in polis mm och jag hoppas innerligt att det händer nåt snart för så här får det inte fortsätta. Det är sorgligt att vissa människor måste trycka ner andra för att känna sig "stora o bra" själva. Men vet du/ni, NI ÄR SÅ JÄVLA SMÅ! DU ÄR SÅ JÄVLA LITEN och jag hoppas att du inser snart att du verkligen har problem! Uppsök psykolog eller nån annan att snacka med. Uppenbarligen så har du problem med dig själv eftersom du måste hävda dig så.
Tror också att det är nåt allvarlig fel på dina föräldrar, om du ens har några?, i sånna fall måste de vara de mest urdåliga föräldrana i världen!
Det kommer gå åt helvete för dig! Och de är inte nåt jag bara skriver utan alla här VET!
"What goes around comes around" vet du väl..

Emelie, du är en av de få personer som jag verkligen beundrar. Du är modig och stark! Beviset har vi ju bara att bloggen finns kvar! Jag har följt den sedan start!
Om jag fick sådana elaka kommentarer i min blogg(om jag haft någon) skulle ja tveka..
Livet är inte alltid som en solskensdag, men när det regnar gäller det att ha paraply!
Du ska vara lyckligt lottad för att du har fått en så fin liten dotter och jag tror att hon kommer vara väldigt stolt över att ha just Dig som mamma!
Önskar dig och din familj all lycka!
Och bara att se alla fina kommentarer du får. Du är fantastisk och jag är övertygad om att det kommer gå galant i skolan och med dagis och att du gör det du vill göra med ditt liv!
Du är stark, tveka inte på det tjejen!
Kramar L

#17 - - Marie:

aw så söt :D

#18 - - Madde, maddemagnerius.blogg.se:

stark du är

#19 - - Rebeca:

gullungen du har, man blir ju lite sugen själv :D !

#20 - - Karin:

Så stor eran tjej har blivit! Gott Nytt År på er!

#21 - - sofia:

Gu va söt hon är :)

#22 - - Josse:

Vad stor hon börjar bli! Och hon verkar baran bli sötare och sötare ^^

#23 - - ICKA:

åh söta lilla unge!

#24 - - patricia:

hon e så jäkla söt

Upp