=)

Wilma har blivit lite täppt i nosen, men inte så att det är någon fara. Hon har även blivit busigare och vill inte sova så mycket på nätterna, då jag vill sova. Inatt var en sån natt då jag bara ville sova och knappt orkade med Wilma, men sen när jag busa lite med henne så log hon. Då ville jag bara krama henne hela tiden, det var ett riktigt leende. Tänk så mycket en liten människa kan göra, min Wilma.

Nästa vecka är det sportlov så då kommer Andreas vara hemma hela veckan. Jag skulle vilja åka skidor ju, men det får bli nästa år. Blev så himla sugen då jag läste att dem i skolan skulle åka, det var två år sen jag åkte sist så. Fast skulle heller inte tacka nej till att åka till något varmt ställe, Wilma får bli lite större först bara. Sen ska jag, Andreas och Wilma ut och resa.

Wilma blev ju en månad i lördags också, och vilken skillnad sedan hon föddes. Nu är hon en liten tjockis som gör nya framsteg varje dag. Hon följer helt med blicken nu, men det blir en liten fördröjning bara.
När man ställer henne upp så försöker hon att gå, det är en reflex dem har. Hon älskar när man håller henne uppe och vill helst inte ligga ner, då blir hon arg. Ibland när hon kollar på något så ser det ut som att hon bli jätte förvånad och öppnar munnen jätte mycket, så himla söt. Sen så har hon även växt ur de minsta blöjorna och lite kläder, stor flicka.

Imorgon är det fetisdagen, då får man äta semlor.
Wilma 1månad | |
#1 - - Kenza:

Alltid lika roligt att läsa om dig och wilma. :) Kommer nog följa din blogg ända tills jag dör, haha. ^^ Sköt om er!

#2 - - Jen:

håller med kenza ;)

#3 - - J:

Vad fint att hon börjar bli så stor... Hon är ju verkligen jättesöt er dotter! Hur tänker du med resor, ska ni åka någonstans i sommar, eller menar du när hon är ännu större? Vi hade tänkt åka någonstas (typ medelhavet) i sommar, då kommer bebisen vara 3 månader ungefär beroende på när den kommer... Jag vet inngenting om hur det är att resa med en så liten. Vi har inte bestämt oss, men tänker på det. Har ju inget landställe eller så i sverige.

#4 - - J:

Förresten, jag såg att du länkat till min blogg! Vad kul, du har ju sjukt många läsare, nu kanske några av dem hittar till min lilla blogg också :-) kram

#5 - - johanna:

jad gulligt, jag är verkligen avundsjuk på dig :)

#6 - - linnea:

Åh, jag är så himla glad för er skull :D ha det allra, allra bäst och jag önkar er alla lycka till :D

#7 - - malle:

å va ni verkar ha de mys! ^^

#8 - - Maja:

Man får alltid äta semlor =)

#9 - - Klara:

Wilma verkar vara skitcool!!!

#10 - - Ebba:

Wilma låter som en riktig drömbebis! :)

#11 - - Anonym:

sötis

#12 - - Hanna:

Va avis man blir när man läser om er, ni verkar så söta :) Du har tur som allt de där ;)
Kramar

#13 - - performance:

Vilken liten sötis, kan föreställa mig lilla wilma framför mig hon verkar underbar.

Alla får inte äta semlor, inte lilla wilma :)

Åsa

#14 - - Victoria:

Så roligt att höra att allt går bra :)

#15 - - Mia:

Haha ja det känner man igen att de ska va vakna och mysa och busa på natten;-)

jag brukade passa på att sova en stund på dagen oxå när bebben ändå sov.

Ha det gott!
Kramiz

#16 - - Emma:

Åå hon verkar så himla söt, man blir nästan lite sugen själv :)

#17 - - eleonor:

Jag tycker att ni ska vänta med att åka utomlands hela familjen några år faktiskt, :P det kan ju va roligt om wilma minns något från resan :) fast det är klart, hon uppskattar det säkert nu med och det är klart ni ska få resa om ni vill :) men ändå!

och vad skönt att allt går så bra för er! kramar

#18 - - Anonym:

Mer bilder på dig och Andreas!

Puss

#19 - - Tobbe:

undra bara.. var finns alla killar som bloggar??
grattis den den lilla bebisen också!

#20 - - Daniella:

åh, vad glad jag blir för eran skull! Wilma är ju så fin att man nästan smäller ihop.

Sen så väntar jag själv barn och kan knappt vänta :)

#21 - - Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com:

D
O
M där leendena! Dom är balsam! Härligt att läsa om alla de där observationerna, man blir påmind om hur allt var för ett par månader sen. jättekul!

#22 - - Emma:

ååh va mys :)

Upp