ungmamma

Just nu sitter Andreas inne i datarummet och lyssnar på musik samtidigt som Wilma dansar.  Det ser så roligt ut när man ställer Wilma på golvet, hon är så himla liten. På tisdag ska vi iväg och mäta och väga henne igen, ska bli spännande att se hur mycket hon väger nu. Jag har kollar lite på hur mycket andra bebisar väger vid 2-4 månaders ålder, och vissa väger lika mycket som Wilma gör nu, haha. Wilma är en liten tjockis som ni kanske sätt, men det är bara gulligt. Bebisar ska vara runda.

Wilma har blivit lite hes och vi vet inte om hon har ont i halsen eller om det är för att hon skrikit alldeles för mycket. Fast iförsig så har hon inte skrikit mer än vanligt, det borde hon gjort om hon haft ont. Hennes röst kanske inte är gjord för att skrika, haha.

Andreas var hemma idag igen så han får ett extra långt sportlov. På sportlovet ska vi ta det lugnt och träffa några kompisar och så. Föresten så i förgår så var jag på en ungmamma grupp här i nynäs, kommer nog gå dit lite då och då. Kul att träffa lite folk ibland.

Nu ska jag kolla på TV.

101055-115
1månad Wilma | |
#1 - - Caroline:

söt liten tjockis du har =) (L) sötaste bebisen jag någonsin sett!

#2 - - Caroline:

oj,det förra var från mig!

#3 - - J:

Vad fin hon är. Ha ett jätteskönt sportlov! kram

#4 - - performance:

Va härligt de låter och mysigt, du får ha ett superbra sportlov!

Åsa

#5 - - Sofia:

Hon är så söt :D

#6 - - johanna:

jag väntade på ditt inlägg idag :) dagens höjdpunkt! ha ett bra lov nu!

#7 - - Linnea:

Åh, vilken söt bild. Wilma är också söt =)

#8 - - Mojsan:

Gud så sööt hon är :)
Ha ett bra lov nu :)

#9 - - Madlen:

håller verkligen med att bebisar ska vara runda, Wilma är verkligen jätte gullig ;)

#10 - - Cornelia:

gud vad hon är söt!
och bebisar både ska och behöver vara runda, de behöver ju det och det har något med hjärnan att göra :)
ha ett jättebra lov!

#11 - - felicia:

jag måste bara få säga att du är mamma till den sötaste bebisen jag har sett på riktigt länge!

#12 - - Beth:

Cool bild (;

#13 - - martina:

hej hej
hitta din, eller wilmas, bilddagbok.... kul!!!!! men fler bilder på mamma, pappa & wilm vore kul =)

#14 - - Alvas pappas blogg:

V
I
L
K
E
N cool bild! Tryck på t-shirts o sälj på bloggen, kommer sälja som smör i solsken. Köp sen fonder och blöjor till Wilma för vinsten så blir hon rik som ett troll (=

#15 - - Jossan:

Hej, ville bara printa ner att du är modig som vågat få barn i så tidig ålder och att Wilma är bland det sötaste jag sett :) Ha en bra helg! Kram Jossan

#16 - - sabrina:

hej!
det är första gången jag läser din blogg, men är redan imponerad du verkar vara en jätte bra mamma(hoppas jag med är 15 och gravid i 5:e månaden) verkligen jätte kul att se unga föreldrar som lyckas.

#17 - - m.:

fan vilken underbar unge ni har där :) skulle aldrig ha ångrat det om det vore min
lycka till

#18 - - Estelle:

Otroligt söt!

#19 - - Elsa:

Haha! Liten men tuff! Wilma är riktigt riktigt riktigt gullig!!! Och jag håller med; bebisar ska vara små och runda!
Krama Wilma från mig :D

#20 - - Camillas lockar:

Fantastisk bild :-)

#21 - - Marie:

guuuuud vilken söt unge!

#22 - - Sofia:

Undrar bara hur länge du och Andreas har varit tillsammans? Vet inte om du har skrivit det redan, tänkte bara kolla. hehe.. tycker ni två är jätteduktiga, ni har verkligen fått en söt dotter:)

#23 - - Louise:

Gud vad söt hon är =)

#24 - - Annsofi Pålsson:

guuud s¨å underbart de måste vara tt vara mamma ! så söt hon é din flikka..snälla kan du inte adda mig på msn.. kramar

Upp