Andreas in i lumpen

Hade skrivit ett jätte långt inlägg nyss, men råkade stänga ner allt så det blir ett kort inlägg.

Nu är min familj i Grekland och jag är inte lite avundsjuk, vill ju också. Vi har tänkt att åka nästa år istället, då får Wilma det roligare också. Andreas ska ju in i lumpen imorgon, så jag vill vara så mycket som möjligt med han nu. Kommer sakna han jätte mycket, jag tror att han är borta en och en halv vecka innan han får komma hem. Det är för att alla ska lära känna varandra och så. Efter det så får han komma hem nästan varje helg, så det blir som när vi träffades i början och bara träffades på helger och lov. Fast nu när vi har Wilma blir det som en helt annan sak, det kommer kännas att någon i familjen saknas. Undra hur Wilma kommer att reagera när hennes pappa är borta, självklart så kommer hon sakna honom och undra vart han är. Jag och Wilma ska vara hemma hos min mamma medans dom är borta, Lina kommer också vara med oss. Vi får hitta på lite roliga saker tillsammans, jag får se vilken dag hon vill komma. Imorgon ska vi iallafal följa med Andreas till tåget och sedan åker vi hem till mig, jag ska handla lite saker och sånt innan. Jag har aldrig varit helt själv med Wilma, utan det har alltid varit någon annan i närheten.

Skriver inte mera nu, vi ser på Beck samtidigt som Andreas packar det sista.

Jag älskar dig mest av allt Andreas, vi två är föralltid. Du är mitt allt!
http://granis.blogg.se
image293

Wilma 6 månader | |
#1 - - Em:

Jag hoppas att det kommer gå bra för Andreas i lumpen, och för dig och Wilma att vara ensamma!
Grymt fin bild! =D

#2 - - Lovis:

jättefin bild=)

#3 - - rosflickan:

Det går säkert jättebra för dig och Wilma ensamma.. jag tror att det är ren modersinstinkt, om man kan säga så ;)

#4 - - Anonym:

Åhh vad sorgligt ändå! Vemodigt kanske är ett bättre ord. Andreas får väl ringa så ofta han kan så att Wilma åtminstone kan höra rösten?
Kram.

#5 - - sandra:

Vad söta ni är :) hoppas allt går bra när ni är ensamma och allt!

#6 - - Sophia:

Förstår att det känns tufft, har ett distans förhållande själv..men du verkar stark och så ,så jag tror du och lilla wilma kommer klara er galant ! =)

#7 - - Anonym:

en bild på dej:D

#8 - - Cecilia:

Så söta ni är tillsammans!

#9 - - Sofia:

Jag blir så sjukt imponerad av dig. Ditt språk och ditt sätt liknar inte någonstans en "vanlig" femtonåring. Självklart vet ju inte jag hur du är i verkligheten men man får bilden av dig som en helt fantastisk mamma och otroligt mogen för din ringa ålder. Starkt att du har kämpat som du gjort, något liknande skulle säkerligen jag aldrig våga.

#10 - - Kajsa:

Första bilden på dig tror jag? Jättefin bild =)

#11 - - Anna:

lite pinsamt attf rpga men har undrat det ganska länge, har ni sex fortfarande fast ni har wilma? Hare bra!

#12 - - Sanna:

Men herregud, varför skulle två människor som älskar varandra sluta ha närhet och sex för att man fått barn? Självfallet brukar det dröja efter en förlossning då allt skall läka plus att ha sex inte direkt ligger på världskartan dagen efter man fått tillökning och alla tankar går till det lilla barnet. Vissa vänar läänge, andra kortare. Men om Emelie och Andreas har sex, nej det är nog inte direkt vår ensak!

#13 - - joss,,:

fan vad trist att han åker iväg, men du klarar det :) har en kompis vars bror också åkte in i lumpen idag!

#14 - - jessica:

måste bara trösta dig lite. min pojk gör i princip samma sak just nu som din kille ska göra, han ryckte in i lumpen i januari detta år, och var i Karlskrona fram tills för någon månad sen, nu ligger han på Muskö utan för nynäs. det var jättejobbigt i början, men man vänjer sig verkligen. trodde aldrig jag skulle göra det, men nu är det ännu mysigare när han väl är hemma. och du kan ju kanske också hoppas på att när han är klar i Karlskrona, att han får va hemma oftare. min kille är hemma en vecka, borta en vecka nu när han ligger vid Muskö. Så kämpa på, tänk vad du har att se fram emot varje fredag kväll när han kommer hem igen. :) tack för en fin blogg! kram till hela familjen

#15 - - Kajsa:

Førstår verkligen inte varfør du inte lægger ut en bild på dig sjælv
Du ær ju hur søt som helst!!!

#16 - - performance:

Ni är så söta tillsammans , men ni kommer klara de :) Andreas e snart tillbaka skaru se, fortare än du tror, gosa med Wilma åt honom så blir han nog glad ;D
Lycka till
Åsa

#17 - - Diana:

Måste bara säga att jaförstår hur du känner att han åker in i lumpen, men kille o ja hade itne vart tillsammans länge innan han drog in till boden, man lärde känna varndra riktigt ordentligt helgerna spenderade 24/7 tillsammans, men de som skiljer dig o mig åt är att ni har ett barn tillsammans, de hade inte ja klarat av, ! ja hoppas o tror på er!

#18 - - Malle:

vad söta ni är =) Hoppas det går bra nu när han är borta =)

#19 - - Pillan:

va söta ni är tsm! :) Verkligen:) Wilma borde bara stolt över att ha er som föräldrar :) Lycka till! :)

#20 - - angelica:

jättefin bild :))

#21 - - Sandra:

Verkligen jättefin bild på dig & Andreas! :)

Upp