glada wilma


Wilma ligger och pratar med sig själv i soffan, visst låter hon som en liten tjej? ;)
Wilma 4 månader | |
#1 - - performance:

jaa, verkligen va gulligt. Vilka härliga tjejskrik :D hehe,
lycka till
Åsa

#2 - - Anna:

Vilken sötbit :) Kul när dom upptäcker rösten och börjar gasta o prata med sig själva :)

#3 - - Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com:

J
A
P fräckt när dom testar sin röst, inte sant! Hon är söt!

#4 - - angelica:

hon är sååå söt :)

#5 - - Sara:

haha, gud vad söt hon är!

#6 - - Erika:

Haha sååå söt!!!

#7 - - Anna:

Låter verkligen som söta små flickskrik.
Min katt blev helt till sig när jag spelade denna.^^

#8 - - Ida:

Gulligt =)

#9 - - emma:

jätte bra blogg, inga klagomål ifrån dig inte:D

#10 - - Marina:

Aww, vilken mysig bebis hon är! Verkligen jätte söt : )

#11 - - Johanna:

Hej, gud vilken gullig dotter du har! Man får en sån längtan att bara växa upp och skaffa barn när mn läser om dig, Wilma och Andreas :) Jag tänkte bara fråga en sak, jag vet inte om du redan har svarat på den men iallfall; Vad är Wilmas fullständiga namn?
Kram Johanna

#12 - - Fanny:

Åh! Jag blir alltid så glad när jag läser din blogg. Ni verkar vara hur bra föräldrar som helst till lilla Wilma, otroligt söt är hon också förresten. Lycka till i fortsättningen!

#13 - - Linn:

Hon är bara är söt! ni är super duktiga och det är kul att se att ni faktiskt klarar ert jobb galant! kram på er!

#14 - - klumpfot:

CAROLINS BLOGG SUGER :D DIN ÄR BÄST

#15 - - Malin:

Emelie, jag läser din blogg nästan dagligen och kan inte annat än berömma dig för hur otroligt duktig du är med Wilma. Jag är 29 år och du är alltså 13 år yngre än mig. Jag och min man har inga barn men vi planerar att skaffa inom en inte alltför lång framtid. Jag förstår att det inte är lätt med folks åsikter och synpunkter om allt. Men det ska du inte bry dig om. Bara genom att titta på Wilma så ser man att hon är en välmående liten flicka. Fortsätt som du gör så kommer allt att gå jättebra för er. Vill bara skriva några rader till dig!! kram

#16 - - Liisa:

hon är så fruktansvärt söt, din lilla wilma. jag är grymt avundsjuk på dig :D

#17 - - Caroline:

Naaw så söööt! Min yngsta dotter är 2,5månad och har börjat jollra och skratta och visst är det underbart!! Mitt första barn fick jag när jag var 20 år. Idag är hon 11år och är en jättego tjej, duktig i skolan dessutom! Kramar Carro

#18 - - Sandra:

Åh, blir ritkigt avundsjuk! Hon är så bedårande söt <3
Blir lite avundsjuk, vill också växa upp o skaffa barn :)

#19 - - Jennie:

naw vilken sötnos :)

#20 - - Sabina:

så härlig hon e! Sötnoooows <:

#21 - - Johanna:

Bor du och din kille tillsammans? :)

#22 - - as:

vad heter carolins blogg?

Upp