Min lycka

                        image202
Du betyder lycka älskling! (Även fast hon ser lite sur ut)
!
Wilma 3månader | |
#1 - - Linn:

världens sötaste! du ska verkligen vara lycklig över att du har henne :)
kan du inte slänga in en bild på dig själv också?:D

#2 - - Sweet Sabine *:

Åååh vad söt :)

#3 - - malin:

Hon är verkligen jätte söt :)...

#4 - - performance:

gullig bild :D

#5 - - Madelene:

Söt hon är :)

#6 - - Weine:

Jag tycker hon ser mer fundersam ut... Söt hursomhelst.

#7 - - Elin:

så söt

#8 - - Evelina:

Hej,De är så att jag håller på med ett arbete i skolan, om barn och unga föräldrar. Och då kom jag och tänka på dig, så jag undrar hur mycke ni får i föräldrarpenning ? Hade varit tacksam om du kunde svara tillbaka.. / Evelina

#9 - - nathalie:

SÖTNOS!

#10 - - Erika:

Sööt bild!!!

#11 - - dumpad:

Vad stor hon ser ut på den där bilden..känns som alldeles nyss du la ut den första bilden på henne =)

#12 - - Emelie:

Linn: Någon gång kanske, vem vet;)

Evelina: Det är olika varje månad beroende på hur många dagar det är. Sen så tar jag bara ut 4 dagar i veckan istället för 7, då förlänger man allt. Men får cirka 3000 i månaden i förälarapenning.

#13 - - Karin:

Åh hon är så otroligt söt! :)

#14 - - Jess:

PLutten! så himla söt..

#15 - - Elin:

Behöver hjälp, kolla min blogg och säg vad du tycker!

#16 - - Maja:

Hej Emelie!

Har läst din blogg ett tag nu, halvår kanske?
Jag är jätteinspirerad över att du är så himla bra!!

Jag har ett jättestort problem! Jag är gravid. jag vet inte vad jag ska göra. Har inte berättat för någon:/

Inte ens för pojkvännen. Vad ska jag göra?

Jag är skitorolig över vad han kommer säga. Jag vet inte om jag vill behålla branet eller inte. Jag är femon, precis som du. Ska gå ut nian nu i vår. Snälla ge mig tips!!

Massor med kramar från Maja

#17 - - Maja:

Hej!

Jag vet inte om min förra kommentar kom fram. verkar inte så.

Jag skulle iaf vilja ha lite tips, lite hjälp, de skulle vara jättesnällt!

Jag är femton år och gravid. Vet inte vad jag ska göra, behålla eller inte?

Har inte berättat för någon om graviditeten än, inte ens pojkvänen:(

Massor med kramar

Maja

#18 - - klara :D:

vilken söt bild :D

skulle vara skoj om du la ut nya bilder på bidldagboken igen =)

#19 - - bell@:

söt wilma är, är det namnet som betyder lycka?
till Maja: Det är ditt eget beslut om du vill behålla barnet eller inte. Ingen kan ge dig tips eller råd om det, men du kanske har någon nära tjejkompis du kan prata med?? Lycka till

#20 - - Anonym:

så söt :) när kommer det upp lite fler bilder i bilddagboken? eller har du slutat med den?

#21 - - Mia:

Haha spelar ingen roll om hon är sur hon är söt iallafall :-)
Kram

#22 - - Jenni:

Älskar att läsa om er, kikar in här flera ggr om dagen för att se om det kommit ngt nytt inlägg. Keep up the good work girl!

#23 - - Anonym:

jag tycker att hon är väldigt lik granis. men det vet jag väl egentligen inte med tanke på att du inte har nåra bilder på dig. :) du är toppen!

#24 - - dumpad:

Maja, jag vet att det egentligen inte är min sak att lägga mig i, men jag kan inte låta bli..
Det är DU och ingen annan som tar beslutet. Om du är mogen för barn och vill behålla det så har du all rätt att göra det, och om t.ex. din kille vill men inte du så har du rätt att göra abort också.Mitt största råd är iaf (som någon sa innan mig): PRATA MED NÅGON!!! Innan det blir för sent, om du nu bestämmer dig för abort...
Lycka till!

#25 - - Alvas pappa:

T
A
C
K! Eller hon menade sin egen pappa??? Söt bild iaf! Lycka till med dopet, det är ju för lustigt att det är samma dag!

#26 - - J:

haha hon ser lite skeptisk ut :) Hon kanske ska ha en där det står mamma och pappa är bäst!

#27 - - therese:

hej, till maja.. det med om att du inte vet om du skall behålla barnet eller inte, jag tycker du skall gå till en barnmorska och prata med henne. men låt inte barnmorskan bestämma åt dig ,det vill min och hon i princip sa till mig att jag skulle bli en dålig mamma, och det är jag då inte nu 9 månader senare, så tji fick hon. men som sagt, kan oxå vara bra att skriva ner positiva och negativa fördelar med barn. så gjorde jag och dem positiva vann över de negativa, men det är helt och håller ditt beslut. även fast din kille är helt emot det så är det DU som bestämemr, men jag hade tyckt det var jättekämpigt utan min pojkvän. det löser sig, du kommer veta när det är dags att bestämma sig vad du vill göra.

#28 - - Maja:

Tack therese och "dumpad". Jag har ringt till vårdcentralen och ska dit imorgon och få prata med en barnmorska. Ju mer jag tänker på att jag faktiskt har en bebis i magen, desto mer vill jag behålla. Men tänk om jag inte klara av det? Vad kommer mina föräldrar säga?:/

Kram Maja

Upp