studentpresent?

Wilma har precis badat, så nu är hon ren och fin. Vädret ute lockar en inte speciellt mycket till att gå ut, regn och stora svarta moln på himlen. Hoppas att det blir bättre väder i veckan, och framför allt på lördag då Wilma ska döpas. Andreas går ju iallafall bara till på onsdag så det skulle ju passa bra med fint väder ute, så vi kan vara ute.
Snart ska vi göra om Wilmas vagn till sittvagn också, hon tycker verkligen inte om att ligga i den om hon inte sover.
Man kan ju fortfarande ligga och sova i den, bara att fälla ner den helt då. Men jag tror att vi väntar tills i slutet av maj, då är det förhoppningsvist lite varmare väder ute.

Andreas tar ju studenten snart, och jag har ingen aning om vad jag ska ge han i studentpresent. Ni får gärna skriva lite olika förslag, vore jätte snällt.

image201
Mammas älskling
Wilma 3månader | |
#1 - - Anonym:

Ta bilder från dopet =)

#2 - - Linda:

Wonderful :)

#3 - - Jen:

jag tar också studenten i år och jag har iaf kommit fram till att önska mig något som man har kvar i framtiden också. tex smycken, saker tills man flyttar hemifrån osv. något sånt tycker jag iaf att du ska satsa på :) sen vad för något är ju svårare :/

söt bild på wilma! kram

#4 - - Klara:

vad härlig hon är!

#5 - - Rebecka:

Vilka ögon!
Emelie du är så otrolig.Varje gång man smiter in hit och läser dina inlägg så blir man så glad, du klarar av allt som har med att vara mamma , du fixar allt med ett leende inget klagande utan du är bara glad. Du förstår nog inte hur duktig och stark du är =). Jag vill ge dig ett pris känns det som =).. Jag hoppas du får ett underbart liv för du är verkligen värd det och du och andreas lever lyckliga ihop.. (han är också duktig och stark , men mamma är ju mamma =). ).. kramar Rebecka

#6 - - Jossan:

sån mössa hade jag när jag var liten :)

#7 - - Linnea:

Min pojkvän tar också studenen i år. Jag funderar på att köpa något fint smycke, från exempelvis Ewa Attling eller något liknande. Annars är ju ölglasen och andra alkoholglas från Lasse Åberg grymt snygga! :)

#8 - - dumpad:

Studentpresenter är skitsvårt!! Min familj tjatar hela tiden om at jag ska önska mig något.. :S
Men det måste ju passa personen också..saker man har när man flyttar hemifrån är iofs bra, men kanske inte så kul att få från sin flickvän.. Så jag vet faktiskt inte! Däremot tycker jag att du ska köpa något där det står "världens bästa pappa" och ge från Wilma :)

Det vore ju också ett bra tillfälle att förlova er, om ni nu vill göra det nu... Lycka till!

#9 - - AnetteCecilia:

Ett tips, som jag tycker är jättefint! Just att det står pappa är ju pricken över i:et!
http://blogg.aftonbladet.se/7148/perma/389968

#10 - - Anonym:

Köp någonting som du kan gravera in hans namn och datum när han tog studenten på..Eller nått som han alltid kommer minnas.
PS. Mycket söt unge!

#11 - - E:

När min pojkvän tog studenten köpte jag ett "armband" Det var en kedja med en liten "länk" på, där graverade jag in, "Jag älskar dig/E" Han har på sig den varje dag som natt. Stilren och riktigt snygg! Den gick på 700 kr tror jag.
/E

#12 - - Julia:

Armband eller halsband som alla säger skulle var fint . de skulle jag bli glad över.. eller nått som en nämnde tills man flyttar hemifrån . ! :) wilma e så söt!

#13 - - Anna:

Ta en riktigt fin bild på er tre, förstora upp och rama in! Då blir det inte allt för dyrt, och han kommer uppskatta den livet ut! Lycka till. :]

#14 - - Emelie:

åh, vilka fina blåa ögon hon har ;D

#15 - - Sandra:

Min bror tar också studenten, alltid svårt att komma på! men som någon nämnde här innan; ett armband där man graverar in något! =) Lycka till med allt!

#16 - - emma:

http://www.namnsmycken.com/
, har supersöta halsband, armband osv :) Finns även en "killavdelning", där fanns det bla halsband o armband m. namnbrickor, kanske ditt o Wilmas namn? :)
Lasse åberg glasen är också snygga :)
Bästa är väl o ge nånting som "räcker längre" , typ smycken, saker till flytten hemifrån osv. Hoppas du hittar nånting fint!

#17 - - Linn:

jag tycker också att du ska ge något som gör att han kommer ihåg studenten, kanske ta ett kort på han på studenten med dej och wilma å fixa lite med det, så kanske de blir riktigt fint:D

#18 - - Elin:

http://www.fotosmycket.se/ är ett hett tips! En bild på er alla elr kanske en på dig elr Wilma :) Blir säkert uppskattad! Elr vad tror du???

#19 - - Anonym:

köp en plunta och rista in hans namn och datum. den kommer han alltid ha kvar, män dricker alltid sprit.=)

#20 - - anonym:

skulle jag kunna få din msn? skulle behöva fråga en sak som har med graviditet att göra :/

#21 - - anonym:

skulle jag kunna få din msn? vill fråga en sak om graviditet :/

#22 - - matilda:

seriöst varför får man aldrig se hur du ser ut? lite konstigt tycker man allt :P

#23 - - Johanna:

Min kompis köpte ett guldhalsband till sin pojkvän med en vanlig rund bricka där det stod graverat hennes namn och deras datum när dom blev tsm :) Jättefint! Du skulle ju kunna skriva bara ditt och Wilmas namn? Superduperfint! Vilken underbaring Wilma är!

#24 - - ' CAROLIN:

FYFAN VA SÖT DU ÄR NOCKO WIMMO JAG SMÄLTER :D KÖP EN DILDO TILL PAPPA GRANIS, DÅ BLIR HAN GLAD! PUSS FRÅN CARRO O LEO!

#25 - - bell@:

Hallå där! :) Heelt otrooligt vilka vackra klarblå ögon, en så underbart söt o go liten bäbis!!

#26 - - Emma Västerås:

Något som verkligen kan uppskattas, men som kostar ungefär 500 kr, är ett armband med en bricka som man kan köpa på Guldfynd, den kostar runt 400 kr och sen är det gravering för 100lappen. Du kan t.ex. gravera in "Loved by Emelie & Wilma". Underbar present, som verkligen uppskattas!

#27 - - elin:

Ja studentpresenter är alltid liste vårt det där :S :P

#28 - - Emmelie:

Läste just Frida tidningen och jag såg att man kan gå in på en sida som heter www.fotosmycket.se. Där kan man gravera in bilder i t.ex halsband, det ser ut att vara hur snyggt som helst :). Och från Wilma tycker jag att du ska ge en mugg eller en nalle eller nått liknande som det står "Världens Bästa Pappa". Lycka till med dopet :). Kram från lilla mig!

#29 - - pulse:

en klocka? :) underbar bild på wilma :)

#30 - - Alexandra:

Jag läser ofta i din blogg att många säger att du är så duktig med tanke på din ålder och så stark för att ha blivit mamma vid 15. Att vara yngre än de flesta som blir mammor är nog knepigt på sitt vis men framförallt så tycker jag att du är en människa med mycket glädje och drivkraft. Du har en otrolig styrka i dig själv och jag tror att det är den slags styrkan som gör människor till bra föräldrar, syskon, medmänniskor... Jag läste även många elaka saker nån skrev i din blogg förut som "grattis till att ha förstört ditt liv(...)" Det tycker jag inte att du har. Helt ärligt jag har inte valt att bli mamma men jag fyller 22 i år och har inte ens orkat börja universitetet för att jag haft lite sabbatsår hit och dit sedan studenten... skolan finns där, men att välja bort (inte abort motståndare btw) ett barn för att man pressas till det oavsett ålder kan man nog aldrig förlåta sig själv för. Du gjorde helt rätt val och stog på dig HELT Rätt. Kramar (är Lindas kompis :P)

#31 - - Sandra:

Hejhej..
Min pojkvänn tog studenten förra sommaren och då gav jag honom 2 ölglas med grevering i där det stod
Sebastian
2006-06-20
Glasen kommer från DUKA och heter gala. Dukas egna glas. Du får självklart bestämma själv vad det ska stå på glasen och om du vill ha öl/vin glas..
Hoppas att det hjälpte något...

#32 - - jess:

Så svårt med studentpresenter. :/ Men något som är snyggt är en dogtag om du vet vad det är? (: Då kan du göra den, eller ja. säga hur det ska se ut. Gravera in hans namn och dekorera den. Om han använder sånt, jag vet ju inte :) Men hoppas du hittar något fint åt honom :)

#33 - - Anna:

Hon är söt som vanligt :) Du skulle kunna trycka honom en snygg tshirt eller köpa ett fint smycke. Någonting som man kan använda, och som inte sitter i ett smyckeskrin eller en garderob tills man dör!

#34 - - Anonym:

Kan du inte ladda upp någon bild på dig?

#35 - - TINA:

GUD SÅ FINA ÖGON HON HAR!

#36 - - Mikaéla:

Gå in på fotosmycket.se och kolla :) Tror sidan heter så ..

Udda men personlig present ( :

#37 - - Anonym:

Haha gud va söt flicka! smälter när man ser den där bilden:) en söt liten tjockis..(bebisar ska va tjocka, enligt mig.)

#38 - - beatrice:

gah, liten tjockis :D va söööt!

#39 - - Dalia:

Det var nog den sätaste bilden jag har sett och tro mig överdriver inte. Gud va sööt o vilken pose ;)

#40 - - Agnes:

Jättegullig är hon Wilma!:D Grattis Emelie och Granis. Förresten, det där ' CAROLIN skrev var väl inte Carolin? :P

#41 - - cicci:

Vilka härligt blå ögon! och lagom knubbig kropp, helt bedårande söt.. <3

Upp