Mammagrupp

Wilma sov nästan hela natten idag, vaknade en gång vid halv två men somnade om snabbt igen. Vi gick upp vid nio idag och åt frukost och badade. Jag tror att vi ska ta tolv tåget till Nynäshamn, om vi hinner. Annars blir det halv ett tåget. Hoppas inte att det är förseningar, jag hatar det.

Jag vet inte vad vi ska hitta på för något idag mer än mammagruppen, lär nog bara vara hemma. Det ser ut att vara kallt ute idag och det stod på nyheterna att vintern skulle komma nu. Snart är det första advent och december också, sjukt snabbt det har gått. Wilma fyller ett om bara en och en halv månad, herregud! Min lilla flicka blir ett år, och snart två, tre, fyra och femton!

Inatt drömde jag en sjuk dröm, läskig var den också. Tänker inte ens berätta för den är för kompicerad och ni kommer nog inte ens förstå, haha. Nej nu måste jag skynda mig om vi ska hinna med tåget.
Wilma 7-12 månader | |
#1 - - Cassie:

Ha så kul idag! :)

#2 - - Evve:

åå skönt att hon sov! :P då fick du en efter längtad sömn med!
Hoppas ni får en bra dag och att tåget inte krånglar!

#3 - - Isabellas pappa:

Nu blev jag väldigt intresserad av vad du drömde. Ha en bra dag;)

#4 - - ' CAROLIN:

M skulle ha kommit, därför kom vi inte. Men han missade bussen så vi stannade hemma i onödan typ :/ tokigt! Men vi ses kanske på fredag :D

#5 - - nathalie:

"Min lilla flicka blir ett år, och snart två, tre, fyra och femton!"

ja och da kommer hon komma hem och beratta att hon gick i dina steg och ar gravid haha xD

skojar bara, vad snabbt tiden gar...

#6 - - elsab:

hah, tänkte skriva som "nathalie"

Tänk om hon kmr hem till dig som 14,15 eller 16 åring och baw : jag är gravid mamma .

- tror du det är så? att man går i sina föreldrars fotspår .. att hon blir mammi som ung ?

* Men du är ju ett levande bevis på att man klarar av att bli mamma som 16, kankse inte alla men sånna häärliga som du make it ..

måste bara få med de ; DU ÄR SÅ STARK SÅ DET FINNS INTE :O

ha det bäst kram elsa

#7 - - Skicka vidare:

från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

#8 - - Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com:

C
a 2,5 mån yngre än Alva alltså (kom inte riktigt ihåg) och sedan länge större!!

(:

Hon måste äta bra!

#9 - - sofia:

Ja shiiit vad tiden går fort. Känns som det var igår som jag läste att du fått Wilma. =)

#10 - - Matilda&Max:

tycker du de första året går fort då ska du bara veta de andra;) Känndes inte son jag hann med!
hoppas ni får en bra dag:9
Max&Matilda

#11 - - SoulGod:

Kul att se någon mer ung förälder,
även om jag inte riktigt är lika ung som dig :)
hoppas du har det bra!!
Kram!

Upp