Trötta Wilma

Nu har Wilma somnat och vi får se hur länge hon sover. Hon var så trött så att hon bara orkade halva gröten innan hon vägrade äta mer. Jag hoppas att hon sover för natten iallafall, men om det är som det har varit i ett par dagar nu så vaknar hon väll vid tio. Snart så börjar iallafall desperate housewives, det får man inte missa.

Imorgon är det som sagt mammagruppen som gäller, det blir kul. Tror att Carolin och Leo också ska dit, det var länge sedan vi såg nu.

Jag vet inte vad jag ska skriva, så jag går och fixar mig och sedan blir det sängen och TVn som gäller. Ska sova tidigt idag, om inte Wilma vaknar vill säga.
Wilma 7-12 månader | |
#1 - - Tessan:

Desperate housewives är inte alls bra ;) så det måste man inte alls se.:P

#2 - - Tessan:

det är sämst! :D haha

#3 - - erica:

jaaa desperate housewives var ju grymt bra. Sov gott! :)

#4 - - M:

Hejhej! Håller på att uppdatera mina favorit länkar och la precis till dig. Hoppas det är OK (: /M

#5 - - Tja:

från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

#6 - - Joella:

Hej! Vill bara säga att jag gillar din blogg & jag tycker du verkar vara en väldigt bra mamma. Det finns många unga mammor som man ser inte gör sitt jobb bra alls, men du har ju startat ett blogg om ditt liv som en ung mamma, du går mammagrupp, tar massa ansvar etc. Tycker det är skitbra. Otroligt att du klarar det som en sextonåring. :)

#7 - - Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/:

Min plan var också tidig säng men vi har en host-moster som gör det omöjligt ):

#8 - - Lena:

Ämne: Avbeställ telefonkatalogen. Tänk på miljön!

I år delas 5,5 miljoner telefonkataloger ut. Rätt onödigt va?
Varje modern människa checkar telenummer via www.hitta.se eller www.eniro.se.
Telefonkatalogen belastar miljön på onödigt sätt vad det gäller transporter och papper. (0,7% av Sveriges förbrukning)

Jag rekommenderar att du avbeställer dina kataloger. Ta en halv minut av din tid och du gör en insats för miljön!
2007 var det enbart 3500 personer som avbeställde telefonkatalogerna. Låt det bli 1 miljon nästa år!

Länk: http://www.enirosverige.se/se/Sverige/Kontakt/Katalogavbestallning/


Det tar bara 30 sek... Kom igen nu! Och skicka den här vidare till alla kompisar som vill miljön väl..!

#9 - - sofia:

Hoppas Wilma sov bra inatt och att du också gjorde det :)

#10 - - AK:

Det är trevligt att läsa en blogg där det bara händer vardagliga saker.Jag har också en dotter fast hon är några månader äldre än Wilma. Jag känner igen mig i inläggen och det som händer även om jag är mycket äldre själv. Jag har funderat på en kommentar tidigare där någon skrev att det skulle bli så bessvärligt att gå gymnasiet och ha barn samtidigt. Att ha barn är ju alltid besvärligt på sitt sätt. Om man ska vänta på en tid i livet när det är perfekt att skaffa barn får man väl vänta till man är pensionär. Det klart att det kommer att gå bra på gymnasiet även om du har Wilma, kanske tom bättre för du har säker abetat upp ett helt annat ansvarskännande än många av dina klasskompisar och har lärt dig att prioritera på ett annat sätt. Det finns ju massor av fördelar med att få barn tidigt också. Du hinner ju göra en massa saker när Wilma blivit äldre. Lycka till, jag är övertygad att det kommer att gå fint.

Upp