Lilla Wilma

image341
Var tvungen att lägga upp den här bilden på lilla Wilma. Här var hon endast en och en halv månad, så liten och söt.
Nu ska  vi snart åka hem till Nynäshamn, jag håller på att packa och Wilma sover.
Wilma | |
#1 - - c:

VA SÖT!

#2 - - Sweet 16´s blogg:

Å va söt bild på lilla Wilma,
lycka till
Åsa

#3 - - S:

göllunge!

#4 - - jennifer:

Så otroligt söt bild :)

#5 - - ERICA:

FY SÅ SÖT =)

#6 - - Anonym:

hehe min kusin sitter o har på sig en likadan pyjamas just nu, problemet är att dme inte behöver skönhetssömn ; )

#7 - - Micha:

Åh, snutte! SÅ SÖT! Kan du inte lägga upp den allra första bilden du tog av Wilma? Typ då hon var alldeles nykläckt ;)

#8 - - Vurpalainen:

Sööööt =)

#9 - - sandra:

har läst lite i den blogg och tycker du verkar vara en riktigt bra mamma som vet vad hon vill och ha koll på alling. beundrar dig!

#10 - - Deniz:

Fa vad söt!:D

#11 - - sofia:

ååh nutte va söt hon är! :)

#12 - - Amanda:

Naaw, vilken supersöt bild :)

#13 - - Anonym:

nääämen gulliplutt :D<3 , hon har skitsöt pyamas ju !:D

#14 - - Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/:

T
I
Den rusar fram, inte sant???!

#15 - - elin:

Så söt

#16 - - luulu:

hur gammal är Wilma nu? =)

#17 - - Cassandra:

Åh,vad gullig hon är

#18 - - sandra:

Åh viken söting! Så gammal är min son nu!

#19 - - sanne:

Så söt bild!

#20 - - Erica:

Vilken söt liten skitunge! :)

#21 - - sabrina:

naaw vad söt. jag är också 15 år och jag är också gravid. jag väntar min i november. så om du kan ge mig lite råd skulle det vara jätte bra. om du har msn så kan du väll adda min så du kan ge mig lit råd så jag vet och är förberedd i november.

#22 - - Sara:

Så söt :) Jag diggar den där pyjamasen!

#23 - - Marina:

Aww, så liten hon var! Hon blir bara större & sötare för var dag :)

#24 - - Sandra:

jag länkade din blogg i min så du vet:)

#25 - - nicole:

vart i nynäshamn bor du? :)

#26 - - Natalie:

sötnos :)

#27 - - Myh:

She sure got her Beautysleep, hon är ju skönheten själv <3

#28 - - adele:

oh herrejösses vilken sötunge. :)

#29 - - des:

nah, va söt!

#30 - - Lynn:

Så fruktansvärt söt!!

#31 - - Anonym:

men herregud vad hon har växt lilltösen:D puss på henne

#32 - - E:

va söt =)

#33 - - Gustaw:

sjukt söt!

#34 - - milla:

åhh, den var verkligen söt :)

#35 - - Frida:

Så himla söta, både Wilma och bodyn. ifall det är en body :P

#36 - - minela:

AAAH hon är så söööööt!

#37 - - kim:

guu så sööt :D Matlagningsblogg? Modeblogg? Diktblogg? Trängingsblogg? Viktblogg? Inredningsblogg? Eller något annat?

#38 - - Carro:

Ni har ju verkligen lyckats få fram en ängel på riktigt!

#39 - - nicole:

ahaa okej, :)

#40 - - Ida:

Jisses, hon är så söt så man smälter.

#41 - - Emilie:

Gud vad söt hon är :D

#42 - - sanna:

Godmorgon!
Var med och svara på veckans två frågor i min blogg :) vore grymt kul att se era svar!
Ha en fin måndag, Kram

#43 - - nathalie:

så söt hon var =)

#44 - - Elina:

gullig bild..men jag undrar bara en sak i och med du är ung mamma, hade du tyckt det var okej om din dotter Wilma skaffade barn när hon är 14? inte jag i alla fall..tycker man kan vänta tills man är 20 åtminstone har jobb o slipper vara beroende av andra men det är bara min åsikt.
Lycka till

#45 - - Emma .:

Å va söt :)

#46 - - Elsa:

hon är fortfarande jättesöt ;)

#47 - - Jessica:

Gu så söt! De växer så fort... känns som igår när min sessa var så liten och nu sitter hon och äter gröt. :-)

#48 - - Mia:

Men Guuuud så underbart sööt! Jätte starkt av dig att kunna ta hand om ett barn i så ung ålder. Riktigt bra gjort tjejjen! :)

#49 - - veronica:

såå himmla sööt dotter du har!!! så modigt av dig att ta hand om ditt barn deet önskar jaag att jaag hade gjort =) VERKLIGEN STARKT AV DIIG!!
JAAG OCH MÅNGA AV MIINA KOMPISAR VERKLIGEN STOLTAR ÖVER ALLA UNGA MAMMOR SOM VÅGAR ATT BEHÅLLA SINA BARM OCH ATT TA ANSVAR! occh verkligen starkt av din kille vågar stanna kvar och hjälpa dig och att han avsvar med! =) pusspuss

#50 - - Hanna:

gud va söt!(:

#51 - - Ellinore:

gud vad söt! hon är säkert lika söt som sin mamma, ! Kramar Ellinore

#52 - - Martina:

Sååå söt!

Upp