Valborg

Okej det senaste inägget blev tydligen halvt, allt jag skrev kom inte med. Nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev men skriver på ett ungefär. Imorgon är det valborg och då ska jag och några till troligtvist grilla, får se vart någonstans. Blir mysigt iallafall.

Wilma har precis somnat och jag ska snart se på desperate housewives. Min mobil är typ sönder eller något, den vibrerar typ hela tiden utan att det ringer eller något och ibland stängs den av utan att man gjort något. Knäppt!

Mina kommentarer godkänts ibland av sig själv, jag vet inte varför men har pratat med dom på blogg. Blir så irriterad på en viss person som inte har något liv utan hela tiden måste skriva att min familj är psyksjuk och bla bla. Herregud undra vem det är som är störd här som inte har något bättre för sig än att hitta på saker om andra.
Wilma 1 år | |
#1 - - bella:

hur var det när du fick veta att du var med barn ? vilken reaktion hade du ? :P

en till fråga :P

känns det bra nu efter att ha blivit mamma ? :)

#2 - - Lissan:

Vad fin din blogg har blivit!

#3 - - Helle:

Kolla vart Ip't går & anmäl sedan till internetleverantörens abuseavd.

#4 - - Emma:

Skit i den idioten! Wilma verkar ha världens mysigaste mamma som verkligen klarar av att ta hand om henne. keep on going :)

#5 - - Christoffer:

Vi har kollat upp IP´t men det är någon som är så feg så han/hon måste skriva ifrån en offentlig dator. (En av dom röda datorerna i stan, såna som finns på 7eleven och inne i centralen)

Upp