Lite av mitt 2008 =)


År 2008 börjar. Firade med Wilma och några i familjen + grannarna. Vad liten hon var, kunde inte ens gå.


17 januari. Wilma fyller ett år och jag var helt ivrig, hur kunde det gå så fort. Och nu fyller hon två! Herregud.


Januari. Wilma börjar på dagis.


3 februari. Blev tillsammans med Christoffer.

6 Mars. Lina fyllde 17 år. Roligt, roligt.


April. Lina chockade alla och bestämde sig för att bli brunett. Vilket passar henne jättebra!


April/maj. Träffade några roliga nya vänner:)


Juni. Hade några mysiga hemma kvällar med vännerna. Här var vi med Lina och Filip, Wilma var också med och vi grillade på balkongen haha.


Juli: Var på Gröna Lund, där jag inte varit på flera år.


Juli: Var med i Solo.


Sommaren: Åt massa pasta med ost och skinksås. Nammi:)


6-13 Augusti. Turkiet med Lina. Längtar tillbaka=)



Augusti: Började Stockholms hotell och restaurang skola. Lärt mig massa smarriga saker. Kock nästa!


September: Wilma fick massa leksaker från lekmer.se i några månader.



November. Gick på lite olika premiärer, bland annat Twilight, som nu är min favorit film. Sett den 8 gånger.


December. Stammis hos polarn;) haha.



Julafton. Firade hemma och myste med Wilma.
Övrigt | |
#1 - - Granis:

Du glömde månaden november ju!

imorgon får du läsa min sammanfattning om året som gått =D

#2 - - Sarah:

Du glömde oktober ju!

Jag beundrar dig verkligen.

Du gör ett toppen jobb, emelie!

#3 - - Granis:

#4 - - Granis:

Oj menade ju självklart oktober och sen hände något med min andra kommentar jag skrev.



Men nu önskar jag dig ett riktigt gott nytt år.

ha det super !

#5 - - tussegumman:

Gott Nytt År önskar jag dig och Vilma. Tiden går så otroligt snabbt. Ta hand om er. Vilma är lycklig som har dig till mamma/Kramar Tussegumman

#6 - - natt:

twilight är oxå min favorit film! :D

#7 - - En viss Karolina:

Filmen Twilight sög ju så in i helvetets skit gator!



Dock är böckerna lite beroendeframkallande! Är snart klar med 3an. 2an och 3an fick jag i julklapp... Suck..

#8 - - catie:

Twilight filmen är sjukt bra, men den är ju mycket bättre när man läst böckerna så det hoppas jag att du gjort =D

Upp