30 december

Lämnade Wilma i liljeholmen idag och där mötte jag Sofie, vi skulle åka och sola så det var nära för alla. Stannade en liten stund i fruktparken och lekte med Wilma, men det var så kallt ute så hon kunde inte göra så mycket. Efter att jag solat så mötte jag Rebecca, gick hem till henne och hämtade pengar och sånt som vi skulle handla mat för. Sprang runt i affären för att hitta allt, och det var inte lätt att bära hem det sen, men det gick. Så nu är nyårsmaten köpt. Vi ska göra hasselbackspotatis med kyckling spett och två olika såser, lime och tzatsiki + sallad till det. Enkelt men gott.

Lina kommer hit snart, ska äta lite och sen ska vi hem till henne. Sover där idag, börjar bli stammis hos henne, haha.
Jag skulle verkligen behöva åka till stan imorgon och köpa nya skor, men tror att jag spar pengarna till resan istället. Ska boka den nu i januari och den är ändå rätt så dyr, så vill ha pengar till den också.

Ute

Målat hela ansiktet. Det var kul tyckte Wilma;)

Fick fingerfärg av våra grannar i julklapp, väldigt populärt!
Wilma 2 år | |
#1 - - Anonym:

Är det slut med Christoffer?

#2 - - tina, [email protected]:

emelie! vill inte verka opersonlig! har inte läst inlägget och handlar inte om det, men har precis startat en blogg och vet inte hur jag ska bära mig åt! du är aldrig inne på msn ;) men här inne finns du ofta. kan du hjälpa mig lite? kram tina

#3 - - Sara:

Åh, tzatsiki som är så gott!



Gott nytt år.

#4 - - Anonym:

guuud vad söt:D

#5 - - Helena:

Åh, hon är så söt! Men jag blir bekymrad över att hon inte bor med dig, fast hon är så liten. Jag håller på och separerar och har en 1½-åring. Det räcker att hon är ifrån mig ett dygn, så märker jag att hon har en stooor mammasaknad. Folk får säga vad de vill, men pappor är inte lika bra och viktiga när barnen är så små... Låt dig inte luras av den s.k. jämställdheten.

Upp