lång dag

Jag är jättetrött idag och har ont i huvudet, har haft det ett par dagar nu men vet inte varför. Imorse började jag iallafall tio så fick lite sovmorgon, men alltid när jag har sovmorgon så blir jag så stressad. Känns som att jag inte hinner med något alls då istället. Sista lektionen var bild och den var det bara jag som var på, eller en annan tjej som gick efter halva lektionen. Vi håller på att måla av oss själva just nu, det är rätt så kul faktiskt.
Känns skönt att det är fredag imorgon också.

Det hade gått bra för Wilma på dagis idag igen, inget gråt *peppar, peppar*. Idag hämtade jag henne runt halv fem och då var det bara tre andra där kvar. Tur att hon inte går så långa dagar varje dag. Precis när jag kom så såg man henne springa (då menar jag verkligen springa) fram till dom lite större barnen och skulle vara med dom. Jag har inte fått in varken filmer eller bilder på datorn än, därför det är tomt med sånt just nu.
Wilma 1månad | |
#1 - - Anna:

Du kanske behöver glasögon? Eller starkare om du redan har.

Anna

#2 - - Marie:

awww :) vill osså ha barn blir så avund!
wilma har världens bästa morsa!

#3 - - sofie:

Välj en linje som är BRED... helst någon sam-ekonomi!!

#4 - - evelina:

*
*jag är avundsjuk på dig måste jag medge, jag vill också ha barn ju :/

Kika gärna in på min blogg :)

#5 - - bella:

välj yrkesinriktad linje ifall du inte orkar plugga vidare för då får du jobb lättare efteråt dom flesta som väljer sam linjer och inte orkar plugga vidare hamnar ändå bara på donken lr ica

#6 - - Anonym:

Ett tips: Välj ett yrkesinriktad linje så du har jobb med en gång när du går ut, om du inte är säker nu. De flesta linjer är ju breda. (Man läser ju obligatoriska kurser överallt) Jag som läser samhäll/estet måste ju läsa vidare om jag vill bli något, vilket just nu inte känns så lockande:P

#7 - - my:

åhhh längtar så tills min dotter börjar på dagis. hon älskar att träffa andra barn så hon kommer nog älska det.

#8 - - caroline:

Heej, asså jag måste bara säga att jag beundrar dig som kan ta hand om ditt barn fast du är så ung!:D lycka till i fortsättningen:)

#9 - - sofie:

baddräkt vs. bikini, vad kör du på i sommar? =)

#10 - - HELENASCITY:

synd att ni gjorde slut..

#11 - - Anonym:

Vilken bra blogg du har!Läs vår nya blogg.=) Den handlar om den nakna sanningen!

#12 - - elli:

en fråga då bara, är anders wilmas pappa? :p

#13 - - Amanda:

du kanske sover för lite? eller stressar mycket? det kan man ju få huvudvärk av

#14 - - Therese:

haha. jag vet. vi är ju alltid snygga ! :D

#15 - - Anonym:

gå något praktiskt, som hotell & restaurang, det blir bra, väldigt brett område med! jag gick handel, det var tuffare än vad jag trodde faktiskt. haha. men jag är glad att jag inte valde några sam-linjer, då måste man plugga vidare sen & det ville itne jag! haha.

#16 - - Anonym:

du kanske har dåligt syn, så är det för mig. Jag har sjukt ont i huvudet VARJE dag, det har förvandlats till migrän nu. pga jag inte orkade kolla mitt syn tidigare, får btw mina glasögon nästa vecka :)(Y)

Upp