Maila

Har varit strul med min mail så har inte kunnat svara på allt. Nu är alla mail borta så om jag inte svarat på era och ni vill något, så skicka ett nytt mail. [email protected]

Nu blir det pannkakor.
vecka 17 | |
#1 - - Erika:

Vi har oxå ätit pannkakor idag. Har stått o gräddat i över en timma. Men goda blev dom :)

#2 - - Mathilda:

Pannkakor är smaskens!

#3 - - Daniela:

blidde pannkakor igår för oss faktiskt. Gott gott.

#4 - - Denise.:

Jag kan när som hellst, jag lovar!
Om inte annat kan man faktist ta ledigt ! ;P

#5 - - steffy:

fyy faan va gott !!

#6 - - Marie:

pannkakor, mums! vad sugen jag blev på det nu.. :P

#7 - - Amanda:

Ouf, vad gott med pankisar!

#8 - - emelie:

gott gott : ).

#9 - - ebba:

va smaskigt det låter.

Hälsa Wilma =)

#10 - - Kajsa:

hej! hittade din blogg när jag läste en undersökning om vilka bloggar man läste. har försökt lära känna er här lite genom bloggen nu. er dotter är så himla söt!!! så jäkla gosig, man känner för att krama och pussa på henne. var stolt, ni har bakat ihop en riktig prinsessa! :)

sen måste jag dig och papsen lite credit, tycker det verkar som ni gör ett jäkla bra jobb med er fina dotter! tänkte först att hjälp, vad unga ni är. men det märks ju ingenting. ni är som vilka fina föräldrar som helst! (där fick jag skjuta ihjäl en fördom)

sen läste jag ju att du inte gillar att lägga upp foton på dig själv. är iofs förståligt med tanke på hur hatiska vissa människor är. men! for the record. du är jättevacker!

lycka till med allt, nu har du definitivt en ny bevakare :)

kram!/Kajsa

Upp