prov och melis

Jag är glad, fick alla rätt på matteprovet. Läraren sa att om jag fortsätter så här så kommer jag att kunna få ett VG i slutbetyg (fick VG på provet). Jag nöjer mig gott och väll med ett G också, menn det är endå kul. Ni som känner mig vet att matte inte är mitt favorit ämne, men nu hade jag pluggat extra mycket. På fredag ska våran matte lärare bjuda på cola och bullar, han är rolig, haha.

Idag på dagis hade Wilma varit lite ledsen på morgonen men det hade gått över. När jag kom och hämtade satt hon och åt melis, men när hon såg mig så slängde hon mackan i golvet och ville upp. Så när vi kom hem så åt vi lite mera melis. Hon var lite grinig och häning också, jag hoppas verkligen inte att hon är på väg att bli sjuk. På fredag ska hon få vara ledig med hennes farmor.

Fick paketet  från www.barnlycka.se idag. En filt, en mugg, en haklapp och en mössa, allt förutom mössan var det en prinsesskrona på. Hur sött som helst.

Nu ska jag göra lite annat.
Wilma 1 år | |
#1 - - Petra:

Okej, jag var bara nyfiken.
Kanske något för Amelia och fundera över, skriva om en ung familj så man får den unga pappans perspektiv också.
Mvh

#2 - - angelica:

grattis :D

#3 - - id:

gud jag är samma sak med matte, men fick också alla rätt här om dagen, spana in våran nya fotoblogg

#4 - - ida:

Grattis! :)

#5 - - Ellen:

Haha, slängde mackan i golvet. Vad gulligt på något sätt.

#6 - - Marie:

vad gulligt det lät när wilma slängde mackan i golvet hihi...

grattis till provet! men om du ni fick alla rätt, blir inte det mvg..?

#7 - - Emelie:

Hej,jag läste om dig i Amelia & jag undrar en sak jag såg att din kille är 3år äldre än dig. Hur fick du dina föräldrar att acceptera det? Allså att han var 3år äldre än dig. Jag har en killkompis som är 3år äldre än mig & jag får typ int träffa honom.

#8 - - Sofia:

Grattis till alla rätt =)

#9 - - Cissi:

Grattis! :) Matte är inte heller mitt starkaste ämne.. men till frågan, går du sista terminen i 9:an nu?

#10 - - Annelie:

Emelie ovan
varför inte få träffa en äldre killkompis ? Min äldsta är 17 och hennes pojkvän 20 ser inget problem, mer än att han får gå på krogen då kanske ;)

#11 - - anna:

Min dotter började på dagis i höstas, och herregud, hela hösten och vintern var hon sjuk MINST en gång i månaden :( I början en gång varannan vecka. Inte roligt alls. Hoppas ni klarar er bättre!

#12 - - malin:

du är så mysig tycker jag :) man blir alltid glad att att läsa din blogg. du är så ansvarsfull och omtänksam, en perfekt mamma! keep up the good work.

och grattis till matten!

#13 - - Katta:

Melis? Rätt stavning borde vara Mellis. Jag antar att du uttalar det med kort "e", alltså Mellis, och inte med långt "e" som i Melis...

#14 - - klara:

svarar du på din mail?

wilma är en av de sötaste barnen jag sett!

#15 - - jennifer:

jag såg dig i amelia ^^

#16 - - Anonym:

godnatt!

#17 - - Abbes pappa:

Grattis till matteprovet!

#18 - - Fia:

du är typ den coolaste personen jag någonsin hört om. Jag ser upp till dig, tufft av dig att behålla barnet :D
Sköt om dig !

#19 - - sanne:

va roligt, grattis! och du var jättesöt i amelia också :)

#20 - - Åsa:

Vilken jäkla tuff tjej du är! ;P Läste i Amelia om dig och Wilma! Det låter så kul att bli mamma när man hör det från någon i samma ålder som jag själv. Man ser möjligheten att bli en ung mamma.
Jag tycker du var jättecool som behöll Wilma! :D

#21 - - Anonym:

Jagär så imponerad av din styrka. Du visar en mogenhet som de flesta i din ålder saknar och du kommer säkert mogna ännu mer. Ta vara på din styrka!

#22 - - Lovisa:

Hur är det mellan dig och Andreas? är ni tillsammans fortfarande? Ni har en underbar dotter ! kramar Lovisa

#23 - - anton:

Grattis :)

#24 - - Isabellas pappa:

Grattis till matteprovet;)

#25 - - Cassandra:

Grattis, var stolt över dig själv i matten. Och att du grejjade det även fast du har bebbe att tänka på. Du e grym.

#26 - - Jenny:

Grattis! Alltid kul att få bra betyg. Särskilt i matte. :)

#27 - - minela:

Grattis, alltid kul att vara bättre än vad man förväntat sig! :)

#28 - - Helena:

Stort grattis till alla ratt pa matteprovet!! Kampa pa, du gor det jattebra!

Upp