Bilder



Wilma som äter =)

Wilma badar.

Wilma och jag med trasiga leggins, haha.

Frukost=)

Mat =)
Wilma 1 år | |
#1 - - SHORTY ♥:

härligt med bild på dig också :) den bilden är jättefin:)! fler mamma-dotter bilder vill jag se! ps. du blir visst bra på kort!



ha en fin dag

#2 - - Thezz.:

Sjukt söt liten tjej du har Emelie :D

#3 - - kitty:

Ett tips, klipp dig i Turkiet där är det både bra och billigt!

#4 - - Mikaela:

söt =)

#5 - - Jenny:

gud vad söta ni är!

du verkar vara en toppen mamma!

Ha det bra och ta hand om er !

kramar

#6 - - amanda:

alltså hon e sååå söt ja vill o ha en unge som wilma:D

#7 - - Camilla Aggeborn:

Naw riktigt söt!

#8 - - Fransyskan:

åååhhh svensk frukost, gud vad det vore gott!!

#9 - - Tres:

Fina bilder! Man känner verkligen familjelivets känsla när man ser dem! =) Underbart! Söt tös har du med! :)

#10 - - sandra:

Hej! ku8l att ni ska till turkiet. Jag kom hem från Side idag. Vänta med att klippa dig tills du kommer dit. Det är jättebilligt, typ en hundring, max. Och prova på turkiskt bad,hamam, första dagen.

jättefina bilder

#11 - - beg for more:

fan, nu blev jag ju hungrig :p

#12 - - jenny:

det är nog det sötaste barn jag har sett! :)

Upp