Onsdag

Wilma vaknade vid sex första gången idag men somnade om till klockan tio igen, skönt. Hon somnade rätt så sent igår eftersom att hon var trött redan vid fem, då tog hon sig en tupplur. Men nu är hon pigg och sitter och läser i en bok och försöker berätta vad den handlar om. Lyssnar man inte på henne första gången så skriker hon "mamma komma" för att man ska komma dit. Ibland låter det faktiskt som att hon säger mamma kan du komma.

Vi har ätit frukost och ska snart gå ut och senare åka till haninge. Jag skulle behöva klippa mig också, funderar på att ta drop in någonstans bara. Vill helst klippa mig innan Turkiet, Lina skulle fixa det idag. Bara en vecka kvar nu och vi båda längtar som tokar. Vet några stycken bloggläsare som också ska dit ner, kanske ses, vem vet.

Nu vill Wilma att jag ska komma igen. Ha en bra dag!

Wilma 1 år | |
#1 - - sandra:

ska åxå till turkiet, fast åker nästa lördag :) vart i turkiet ska du?

#2 - - Josefin:

hur ska du klippa dig då? =)

kram

#3 - - linnea:

snälla kan du lägga upp en bild på dig, läser din blogg nästan varje dag och vill se hur du ser ut :)

#4 - - Natta:

Gick du i 9:an eller på gymnasiet när du fick barn? :) Du har en jätte söt dotter :)

#5 - - Linnéa:

Vart någonstans i Turkiet ska ni till? :D älskar din blogg btw, tycker du är skitstark och verkar vara en superbra mamma!

#6 - - ida:

WILMA E SÅ SÖÖÖÖÖT! :)

btw, vad heter du på bildagboken?:)

kram

#7 - - Ida:

jag är så avundsjuk, både en dotter och en utlandssemester :) jag vill ha båda! :P

#8 - - Annika:

Din dotter är ju bara så otroligt söt! :) Hoppas du haft en bra dag! :)

#9 - - Astrid:

Jag ska flytta till turkiet i ett år.. känns mindre kul än en semester, men ni kommer säkert ha jätteroligt! :)

#10 - - Anonym:

Alanya är super! Turkarna kan vara lite jobbiga ibland, men äh. Hoppas du har det sjukt kul. Och hoppas vi får se lite bilder sen och ifall du kunde berätta lite om resan när kommer hem:)



Och i Alanya under augusti så är det jäääääävligt varmt!

#11 - - Natta:

aha ok :) ska du börja gymnasiet nu eller? :) du kanske har gått ett år? :)

#12 - - Daniel:

Hej på er, låter skönt med lite sovmorgon idag då. Hoppas ni får en underbar dag i det fina vädret. HA det!!

#13 - - Sandra:

ÅXÅ till alanya :D vart ska ni bo då?

#14 - - Linnéa:

aa okej :D nej jag undrade bara för jag ska också till Turkiet fast till Marmaris ;)

#15 - - Sandra:

ska bo på cleo south heter det. =)

Upp