bä bä vita lamm

Wilma har lärt sig en till sång, nämligen, "bä bä vita lamm". Hon sjunger "bä bä ia am", och sen något annat i restena av låten. Melodin är iallafall helt rätt. Hon kommer nog bli en riktig sångfågel. Det är så kul att höra, hon lär sig nya saker varje dag. På dagis sa dom att hon har börjat prata jättemycket och det är kul att höra. Man märker också när hon vill veta vad något är, då pekar hon och säger "dä".

Jag har iallafall anmält personen som snott våra bilder på Wilma på bilddagboken. Har även frågat om dom kan ta reda på vem det är, kan dom - så anmäler jag!

Idag ska vi träffa Lina, får se vad vi hittar på. Vi ska iallafall gå och sola först.

Wilma 1 år | |
#1 - - Anonym:

inte bra att sola såå ofta :/
vad duktig hon är :D

#2 - - Anonym:

inte bra att sola såå ofta :/
vad duktig hon är :D

#3 - - Helle:

Anmälde du henne till bilddagboken?
Be dom om IPnr oxå :)

#4 - - Catrin:

Bra gjort!!

#5 - - Jennifer:

Kul att du är med och tävlar om designen! Håll tummarna och kika in vid 21-22 ikväll för att se vinnaren! Ha en skön kväll :)

#6 - - Marie:

Vad gulligt, jag älskar när småbarn sjunger! En treåring jag känner var jättestolt för att hon hade lärt sig Bä bä vita lamm och så sjöng hon den och jag höll på att smälla av för hon var så söt!

#7 - - lovisa:

HAR NÅGON ETT FJÄLLRÄVEN KVITTO?
*
*
*
FÖR EN FJÄLLRÄVENJACKA ÅRETSMODELL! JAG BETALAR ER FÖR ATT LÅNA KVITTOT FÖR ATT SEDAN SKICKA TILLBAKA DE TILL ER!!! LÄS MITT INLÄGG, ÄR DESPERAT :( :( :(

(förlåt emelie att jag spammar din blogg men är rätt desperat och vet att du bor i stockholms området!)

#8 - - Maria:

Vad duktig hon verkar Wilma.Och glad o social om jag inte har fel:)
Märks att hon är trygg.

#9 - - Sonja:

Du borde märka bilden tvärs över med ungmamma15 typ lite snyggt i photoshop. Då kan ingen hävda att Wilma är deras på andra sajter.
Ha det fint :)

Upp