sömniga wilma

Wilma är nästan helt frisk nu, bara lite hosta kvar. Vi var på apoteket idag och frågade om det fanns någon recept fri host medicin som hon kunde ta, så fick vi en . Jag passade även på att köpa allergi tabletter som jag kan ha för tillfället. Kliar som in i sjutton i näsa och hals och jag nyser hela tiden. Jobbigt! Men skönt att Wilma inte har blivit allergis mot något ännu.

Vi har varit ute ett tag och Wilma somnade i vagnen och sover än. Hon har iallafall sovit hela nätterna nu så det är skönt, ända gångerna hon vaknar är när hon hostar men hon somnar om snabbt igen. Hennes tänder har också hållit på att spöka och jag tror att hon har fått tre-fyra tänder till. 

Imorgon ska vi till min skola på möte, lär väll få reda på alla mina betyg då också. Ska även göra det sista av mina uppgifter som jag ska lämna in, gör man inte dom så får man inget betyg. Wilma ska med mig och efter det ska vi hem till Nynäs en snabbis för att hämta lite saker.
Wilma 1 år | |
#1 - - Anonym:

Hej. jag tänkte bara fråga är du och andreas tillsammans? undrade bara för du skriver aldrig om honnom.

#2 - - Tjejen med blå jeansshorts och stora brillor:

Jag såg dig, wilma och vad jag tror var christoffer(?) i t-plan idag :) Jag hade egentligen lust att gå fram och tala om för dig hur duktig jag tycker att du är som mamma och med skolan och allt, men det kändes som att jag inte ville störa er :P Men jag kunde verkligen inte låta bli att le när jag såg hur glada ni alla såg ut, söta wilma satt i vagnen och pratade och du nästan studsade fram :)

Kram!

#3 - - Daniel:

Hej på dig! Skönt att höra att hon är snart bättre. Nu ligger min lilla i feber där hemma buhu. ha det bra!

#4 - - cissi:

alltså bor du med hennes pappa ?

eller bor ni hemma hos föräldrar ? :)

hon är jätte Gullliig :)

#5 - - alice!:

Hej!

jag tycker om din blogg jätte mycket

dels för att du skriver bra och för att du är så stark som har barn samtidigt som du går i skolan och allt.

Det är inte många som skulle klara av det,det är häftigt tycker jag :)

Upp