Äntligen fredag

Tänk vad skönt det kan vara med sovmorgon, gick upp för inte så länge sen men har fortfarande gott om tid på mig. Ska vara i skolan i tre timmar bara och sen kommer Wilma direkt, blir mysigt. Vi kanske ska åka till Ingarö för att möta Christoffer efter att han slutat jobba, men får se hur mycket klockan blir. Han slutar vid sex så och jag har ingen lust att stå och vänta där hur länge som helst, men ska kolla hur bussarna och sånt går dit ut:)

Imorgon ska vi iallafall hälsa på min mormor och sen har jag inget annat planerat. Wilma mår troligtvist bättre än vad hon gjorde förra helgen när hon var här. Blir en mys helg som vanligt helt enkelt. Längtar, längtar!
Vad ska ni göra i helgen?

Vill du vinna priser värda 20.000 kr eller bara samla ihop lite extra pengar, bli medlemmar här;)
http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=17993fb0-93ae-4cca-b2f0-f65ae5c645d8 

Wilma 1 år | |
#1 - - Dillan:

Vad lätt det låter med ett barn. Bestämma sig för vad man ska hitta på och anpassa sig efter det barnet ...och sen bara göra det. Men du kanske inte känner så?



Själv har man 3 st, 4 år, 2 år och 11 månader. Måste alltid hitta barnvakter till någon av dem eller ha med mig en annan vuxen, om jag ska hitta på något. Annars är det omöjligt ensam med 3 små barn. Det lät som att jag tyckte synd om mig själv :) Nej, det gör jag inte. Älskar dom alla mer än något annat i världen.

#2 - - Anonym:

vilken söt blogg:)

#3 - - kikki:

åh, vilken söt dotter ni har! :D Hoppas ni får en mysig helg :)

#4 - - Rebecca:

hejhej!här är inget planerat än de blir nog att bara ta de lungt och mysa massor:) Söt blogg:)

#5 - - Hedvig:

Villken söt blogg du har:D Gulligt med sveamössan=)

#6 - - diana:

Skönt med fredag!! :) Din blogg är så mysig, besök gärna min med!

#7 - - karro:

oj, blev du inte rädd? :)

#8 - - Hannah:

hej =) ville bara tala om att jag brukar läsa din blogg =) Mysigt med en liten tjej att ta hand om. När jag var i din ålder så ville jag verkligen ha barn. Vill jag fortfarande, men jag ville bara tala omatt det faktiskt finns ungdomar som längtar efter att bli föräldrar.

#9 - - Emma:

Låter mysigt:) Hoppas ni får en fin helg

#10 - - Fröken Vindsurfing:

gillaru chai latte tjejen? :D

#11 - - Julia idéblogg:

supersöt dotter! Grattis till henne:D och dig :D

#12 - - jannica:

Hoppas du får en fin kväll:)

#13 - - Rebecka:

Hejsan :)

Igår (torsdag) såg jag Wilmas pappa (tror jag) och Wilma på Nynäshamns Gymnasiemässa. Jag blev helt hysterisk och sa till min mamma "TITTA EN BLOGGERSKAS DOTTER!!!" så att de som stod brevid mig tittade på mig som jag vore helt knäpp eller nåt.



De var utanför serveringen där .. :)

#14 - - Tom Hedman - Ungdomspolitiker - Länka/Besök:

Du har sådan fin blogg, och fortsätt men trevlig helg hoppas man kan hitta något fint att läsa i helgen!

#15 - - Angelica:

gu vad fin blogg, och fin dotter =) kram

#16 - - Sandra:

Superfin mössa!

Jag är helt galen i mössor jag. inte till mig själv men till lilltjejen. Vart kan man köpa en sådan?

#17 - - Nina:

Mysig helg och Wilma är ju bara så sööt! :D



Lugn helg här med :) Ha det bra!

#18 - - 17 år och pilot:

Åh vad söt Wilma är!

#19 - - HAX:

När du får tid över, kom till oss på secondlife.com

sök på sweden vi finns där för dig

#20 - - Fredrik *Frisören:

Godmorgon!

#21 - - Anna - barnshoppingbloggen:

Dopförberedelser hela helgen! :)

#22 - - Agge:

Åh, så söt hon var i Svea mössan!:)

#23 - - Julia:

Vilken fin dotter du har :) hon är verkligen ursöt :P ha en trevlig helg

#24 - - diana:

Vad tycker du om otrohet? Välkommen in på min blogg o diskuttera! Glöm inte anmäla din blogg till årets blogg 2008 tävlingen på Dianas blogg!

#25 - - Tomic:

Hej. Hoppas allt är bra denna lördag.

Vill du vinna en Digital kamera med 9.1 mpixel eller en Ipod nano 16gb eller Presentkort på NK.

Spana då in i min blogg för och se hur du ska göra för att vinna,

Ha en fortsatt trevlig lördag! http://tomiic.se

#26 - - Ida:

Hej! Superfin blogg! Jag undrar var du/ni köpt den fina Svea mössan Wilma har på sig på bilden?:)

#27 - - Annika:

Önskar dig en mysig helg med din Wilma!!

#28 - - SARA:

BLI MEDLEM OCH SAMLA SEDAN IHOP POÄNG FÖR ATT FÅ GRATIS PRESENTKORT FRÅN H&M/GINA TRICOT 100% GRATIS

BLI MEDLEM VIA DENNA LÄNK OCH FÅ 50 POÄNG SOM STARTPOÄNG!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=35411





SEEEERIÖÖÖST VÄRDLENS SÖTASTE BEBIIIIIS!

#29 - - emmy:

Wilma är såå söt :D

#30 - - Maddäh:

va söt hon är:)

fin blogg!

Upp