Lördag

Nu är vi hemma från min mormor igen, Wilma var lite blyg där men det vart bättre mot slutet. Hon brukar inte vara så blyg, vara ibörjan. När min morbror kom så busade hon lite mera iallafall. Åt gjorde hon också, i massor. När vi skulle hem igen så somnade hon nästan på en gång, jag ska väcka henne snart så att hon kan sova ikväll.

Fick ju massa leksaker från www.lekmer.se för någon dag sedan och hade tänkt ta lite kort och sånt så att ni får se. Hon vart helt galen när hon såg att hpn fått paket och ville öppna allt på en gång. Tror jag ska skicka med lite saker till Nynäshamn eftersom att det är fullt här hemma nu, ligger leksaker nästan överallt och det är synd om hon inte hinner leka med allt.

Ska inte göra så mycket mera idag, Christoffer kommer hit lite senare.
Kommer nog lite bilder senare om det funkar att lägga in för en gång skull. Jag vill verkligen ha en digitalkamera!

Föresten någon som vet hur man lägger in nya kategorier? Känns som att "Wilma 1 år" börjar bli lite gammal nu.
Wilma 1 år | |
#1 - - sm:

jag vet, men tänker inte berätta !! mohahaa

#2 - - Fannie:

Hej!

Det va det här med kategorier.

Om du skriver dina inlägg på www.blogg.se så går du in på "Översikt" sedan brevid översikt står det "kategorier" då klickar du på den. Sedan klickar du på "Ny kategori" och döper den.

Om du skriver dina inlägg på någon annan sida så vet jag tyvärr inte hur man gör.



Happy Lördag.

Kram

#3 - - Linnea:

guud så söt bebis du har!! pusss

#4 - - Dillan:

Varför har inte jag lika många läsare som du, eller åtminstone i närheten...:(

Upp