Promenad

Har precis kommit hem ifrån en promenad med Lina, var skönt. Lämnade Wilma i Haninge idag, vi gick runt där och kollade lite innan Andreas kom. Kollade på lite kläder och sånt, ska köpa en klänning till Wilma men kan inte bestämma mig för vilken, och skor skulle jag också köpa till henne, men hennes storlek fanns inte. Tur jag har. Ska nog åka och hälsa på henne någon dag i veckan också, så att jag får träffa henne mer. Andreas jobbar typ hela veckan, men ska försöka passa in en dag som passar han också, han skulle iallafall kolla upp det . =)

Imorgon är det skola igen, skön dag också. Sista veckan i kallköket, sen börjar serveringen, vill verkligen inte servera. Tänk om man typ skulle tappa tallrikarna eller något, haha. Men det går nog bra. Måste pröva mina kläder igen, så att dom passar, även köpa ett par svarta skor som jag kan ha till.

Nu ska jag se på film och sen sova. Måste ta vara på sovmorgorna jag har nu, för snart har vi inga mer.


Pluggisar=)
Jag och Sofie
Övrigt | |
#1 - - [ 20-årig singelmamma till Alice 3 år & Antonio 1 år ]:

Bilden belv så härligt spontan, utan en massa tilgjorda poser och miner. Ni ser verlgien ambitiösa ut!



Hoppas du lyckas ordna en träff med Wilma i veckan också. :)

Upp