Nacka forum

Hemma från stan igen, eller vi åkte till nyöppna Nacka forum istället. Hur stort som helst med massa butiker, så det var kul. Wilma vart helt galen och sprang runt och lekte kurragömma över allt, självklart så såg jag henne hela tiden. Hon tyckte iallafall att det var jättekul och skrattade massor. Efter ett tag började hon bli trött så vi gick och åt och sen somnade hon i vagnen på en gång, då passade jag på att kolla på lite saker. Köpte bara lite småsaker som jag behövde. Ska även färga håret ikväll, får se hur det blir. Färgar ju alltid med samma färg så det lär bli som vanligt.
Wilma köpte kritor som hon är jättestolt över och säger "min" till hela tiden. Något hon har börjat med, allt är bara hennes och ingen annan får röra. Så nu har hon suttit och ritat massor. Hon ville knappt ha mat för att hon var så ivrig på att rita.

Skulle egentligen bakat idag men vart inget. Jobbigt när tiden inte räcker till ibland, hinner knappt med någonting alls längre. Men men.  Nu ska jag leka med Wilma.
Wilma 1 år | |
#1 - - Cryingsun:

ohhh så sött jag älskar bäbisar, vill ha en egen snart :)



Kolla http://www.seip.se där kan du spara pengar på produkter eller tjäna pengar på annat.

#2 - - Nathalié:

Jag tycker du har jättefint hår, men har du alltid färgat håret?:O Vad har du för hårfärg egentligen?

#3 - - Blogganalytikern:

De bästa bloggkommentarerna på den snabbast växande bloggen.

Kanske om din blogg?



http://blogganalys.blogg.se

#4 - - Anette:

AH!! Men då va de ju dig/er jag såg i forum.

Va osäker.. "Va skulle dom göra här" tänkte jag!

Kände igen Wilma först! :-)

#5 - - Elin:

skit stort där

#6 - - Camilla:

Måste säga att jag tycker du är jätte häftig som är så ung och skaffar ett barn. När jag var yngre ( nu 16)så hatade jag allt som hade med barn att göra. Du vet, allt det där vanliga man tycker är äckligt. Sen skaffade jag en underbar pojkvän, och jag kommer på mig själv när jag ser mammor och deras barn att jag själv längtar efter det!

Alla borde stödja dig!

Varma kramar Camilla

#7 - - Anonym:

forum är grymt, bor 10 min därifrån :D

du har en grym blogg btw !

Upp