Sommar


Nu längtar jag tillbaka till Turkiet!
Wilma 1 år | |
#1 - - Linda:

Det e bara roligt att sminka dig juh :)

Då kan vi boka in en tid för press bilder på dig och Wilma också :)

Kram

#2 - - VS:

Gillar du designen på nya HTC S740 telefonen? Bilder på telefonen hittar du i min blogg!

#3 - - Ida&Emma örebro:

hihi där är ju sötlina:D

#4 - - Erica:

Vad kul att vara utomlands. Förstår att du längtar tillbaka :)

#5 - - Nike:

Hej jag gärna få tipsa om min blogg som handlar om hur barn till missbrukare har det. Jag berättar om tankar och känslor och hur vipåverkas av våra missbrukande föräldrar. Imorgon ska jag berätta om hur jag blev fri från medberoende.

vi ses

#6 - - Linda:

Tack snälla! <3

Ja, det ska bli jättekul att ses igen!

jag tycker det e så mkt roligare att sminka andra än sig själv.

Sen har du ett jättevackert ansikte med annorlunda färger, som jag sa till dig. Då e det ju extra kul! :D



Kram

#7 - - Sandra:

Åååh Värme!!



Vill du få hem saker gratis?

Kan garantera dig om att det här är bättre än Gratismakeup .

Registrera dig här; http://www.gratisgen.se/ref/96355

#8 - - Tove:

jaa turkiet e härligt.

#9 - - Angelica Norman:

jag gör också det. herregud:D

Upp