bild bara


Foto: Katja Elmén
Make up: Linda Polak
Wilma 1 år | |
#1 - - Jenny:

Jättefin bild! Vad söt du är.

#2 - - Angelica, "Aggi":

#3 - - Jossan:

Fin bild :)

#4 - - AMMII:

Wow, vacker bild!

#5 - - Carolin:

Vilken bra bild! Du är jättefin (:

#6 - - Åse:

Vad fin du är!

#7 - - Sara:

Jättesnygg bild ;) kram!

#8 - - Stina:

gaah du är snygg!

#9 - - S:

PALLA FÅ BARN NÄR MAN ÄR 15!!!?!?!?

#10 - - Nadine:

Förstår inte vart bilden är fin :S du ser ut som en tant helt ärligt. Om folk säger att jag är avundsjuk nu så nej, jag tycker du ser ut som en tant där

#11 - - ida:

beundrar dig starkt som klarar ha barn när man är femton, puckon som "s", att man håller på sådär, en stor kram till dig ! :)

#12 - - [ Mamma 20 år ] ~ Alice 3 år och Antonio 1 år ~:

*SÖT!

Där ser du ju ut som en ung liten tjej.

#13 - - L:

Förstår inte meningen med att kommentera när man bara har elaka saker att säga? Du är hur söt som helst emelie, fortsätt som du gör för du är hur duktig som helst. Har aldrig sett en liten flicka se så lycklig ut som wilma gör.

#14 - - Christoffer:

Du har blivit utmanad, titta in på min blogg !=)

#15 - - Felicia:

Fin bild :D

#16 - - Therese:

Jättefin bild :P

#17 - - Malin:

Åh vad du är vacker och kvinnlig när du ler!

#18 - - Tanya Temiz:

Snygg bild!

#19 - - Martina:

åh äntligen en bild när du ler lite :D jättefin!

#20 - - Martina:

åh äntligen en bild när du ler lite :D jättefin!

#21 - - jeanette h:

Underbart vacker bild!!



/ J

#22 - - Lotta:

Så där ja!

Du har ju ett jätte fint litet leende, använd det oftare! :)

#23 - - Linda:

Älskar din blogg! den är hur bra som helst!! :D

#24 - - Anna:

Dom ögonen hade jag velat ha!

#25 - - jossan:

jätte fin bild! :)

#26 - - Anonym:

kul och se dig le lite för en gångs skull.. söt

#27 - - emmmmmmmmmmmmmmmmmma:

kommentera gärna mina foton på min blogg! :)

#28 - - Anonym:

kul och se dig le lite för en gångs skull.. söt

#29 - - Zlata:

kul att du publicerar bilder på dig själv. Du är ju jättesöt. :) ta åt dig. :)

#30 - - en sån där "ung mamma":

Himmel vilken fin bild! Skulle jag se ut sådär som "tant" skulle jag vara överlycklig!

#31 - - Åsa:

Syns på den här bilden att Wilma liknar dig. Fin bild!

#32 - - Peter:

Du ser absolut inte ut att va 15 på denna bilden :-) Grymt starkt av dig/er att få barn och ta det ansvaret vid så ung ålder. Kämpa på bara!!

#33 - - R y d b e r g:

Underbart vacker bild =9 ser ut som en prinsessa !

#34 - - Ella:

jättfin bild :)

#35 - - Anonym:

Hej!

Jag har rätt nyligen börjat blogga och trillade in här på din blogg!:) Vad fina bilder du har och vilken super söt liten dotter!

#36 - - Lisa:

ja bilden var jätte fin, måste få skrya med att Linda och katja är mina kusiner :D

#37 - - MikaelaM:

Gud va söt :)

#38 - - Lisa:

Ganska vacker bild !

har du ryskt påbrå ? du ser väldigt rysk ut !

#39 - - Therese:

tack ! :) Puss och kram kiwi och banan ;)

#40 - - jannica:

Vad tycker du om den nya idoljuryn? skulle vara så kul att läsa just din åsikt:)

#41 - - Carro:

Fin bild!

#42 - - Linda:

Du är så vacker!, inte många som har lika blå ögon som du ;P

Kul att våran höggravida lillkusin Lisa hittat hit också ( såg en kommentar innan :D)

#43 - - Charlotte:

Tjenna! =)



Jag har följt trenden & skaffat mig en blogg.



Ett absolut måste är att kolla in, & kommentera gärna!! =)

charlottepalmberg.blogg.se

#44 - - Majsan:

men se där, ett litet leende =)

du ler väldigt sött!

#45 - - Joella:

Fin! Lite för retuscherad kanske dock.

#46 - - hanna:

Du är så snygg! :)

#47 - - Tanja:

Fin bild :D

#48 - - Ida:

jattefin bild! :)

#49 - - Rebecca:

jätte fin bil:)

är du typ modell eller har du bara varit på modell för en dag. skule gärna vilja få svar:)

#50 - - Linnéa:

jättefin bild, och sjukt söt dotter har du också =)

#51 - - Cissi:

Underbart foto!

#52 - - melissa:

fin bild :)

#53 - - johanna:

jättesöt

#54 - - Jess:

vilken fin bild :)

#55 - - Mariela:

Nu har jag läst igenom nästan hela din blogg under några timmar. För det första måste jag säga att din dotter är hur söt som helst. Vilka pigga och glada ögon! Av det jag läser tycker jag att du verkar vara en jätteduktig förälder och Andreas likaså. Min kusin skaffade barn i samma ålder som dig så jag vet hur svårt och jobbigt det kan vara. Kul att läsa din blogg men nu har jag sittsår i rumpan efter alla timmar :)

#56 - - Evelina:

Jättefin bild :) Du är vacker och jag gillar ditt hår :)

#57 - - jojjo:

waow, du ser värsta graciös ut, som en "true lady", man blir lite avis ;)

#58 - - Christoffer:

Du är vacker som alltid, jag förstår inte hur jag kunde få sån tur att bli tillsammans med dig älskling! Jag är tacksam för varje dag vi tillbringar tillsammans, du är mitt allt<3

#59 - - Mia:

Verkligen stark du måste vara, och väldigt fin bild.

#60 - - Madde:

Du fullkomligt strålar på den här bilden! Har suttit o kikat i din blogg och ni har så otroligt fina bilder på Wilma! Tycker det är helt underbart att du är en ung mamma! Jag är själv 18 år och har velat ha barn sen jag var 15 men det har inte blivitt av. Har intalat mig själv att det inte kommer gå så bra. Men efter att ha läst din blogg känner jag mig alldeles varm! Du va så fin när du var gravid! Kram Madde

Upp