DHW

Hemma från skolan, var en rätt så seg dag idag ändå. Hade mentorstid men fick gå först av alla som vanligt, haha. Jag och Sofie är riktiga mönster elever, noll i frånvaro. Efter skolan så gick jag, Sofie och Madde runt lite i globen. Skulle köpa hårfärg men min förg fanns inte. Var där i någon timme innan jag åkte hem till Christoffer och nu har vi precis ätit.
Är rätt så trött så lär inte göra något speciellt mer idag, kanske plugga lite.

Någon som vet när desperate housewives börjar igen? Har för mig att jag såg att det skulle börja imorgon och i sånnafall får jag ju inte missa det. Var många bra program som skulle ha premiär nu. Haha.

Imorgon ska vi vara i köket igen, undra vad vi ska laga för smarrigt då. Sen när vi byter till kallkök så kommer vi att få göra efterätter och sånt också

Bild från i sommras när Wilma hjälper till att städa.
Wilma 1 år | |
#1 - - Anonym:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5767

#2 - - [ Mamma 20 år ] ~ Alice 3 år och Antonio 1 år ~:

Jag kollar in här senare igen för jag är också nyfiken på när DHW börjar.

#3 - - Linda:

Kommer bli jättekul att träffa lilla busungen igen också.

Jag e ju lite efter märkte jag, för jag köpte ju aftonbladet + bilagan igår för jag hade fått för mig att det var då ni var me, men insåg att så inte var fallet. så jag missade ju den :(

Vi får ta några riktigt coola och snygga mor och dotterbilder som du kan använda. smidigt också att ha egna pressbilder, så slipper dom komma hem och fota och så. Så vet man att man har dom perfekta bilderna redan :)

Hoppas allt e bra med dig med?! :) Sitter i studion och slöar, då jag eg borde städa i sminket då Tessan kommer imorgon, men jag får städa där imorgon på dagen :)

KRAM

#4 - - Elina:

Har du bara wilma på helgerna?

#5 - - cecilia:

Desperate housewives är imorgon 21.00 på kanal 5 :)

#6 - - en sån där "ung mamma":

Yes, det är imorgon, tisdag :D

#7 - - L:

Ja det börjar imorgon :)

#8 - - REBECCAS:

Jodå, klart man ska med ;D Det blir spännande det!

#9 - - Elin:

Vadå?...är du 15 år och är mamma??;)

#10 - - Therese:

Hej hur mår du idag? Kolla gärna in min blogg och lämna en liten kommentar, alltid roligt :D Kram

#11 - - Therese:

Jo tack det är jättebra, lite trött bara!! Din blogg är så söööööööt!

#12 - - Jean Ejdan:

Underbar Bild!

#13 - - REBECCAS:

Japp, ;D har ingen koll på tiderna bara 16 eller var det 17? ;p japp det gör dem :)

#14 - - Jenny:

Ja, desperat housewives, börjar imorrn ;D

#15 - - REBECCAS:

Ja jag har för mig det med alltså kl. 16 :) Ah, måste också om vi ska ha speciella färger på klädseln. ;)

#16 - - REBECCAS:

Ja säg till när du vet ;D puss & kram på dig!

#17 - - dreamdoll:

Åå va bra ja ska också lätt kolla på desperate houswifes ! :) va duktig du är som har noll frånvaro :D

#18 - - Alex:

DH Börjar imorgon vid 21.00

#19 - - Sandra:

naaaw supersöt bild!

#20 - - Rebeca*:

Desperate housewives börjar nog imorn tror jag=)

#21 - - //E:

IMorron börjar det!!=D Wiiee!=)

#22 - - carro:

hur gammal är Wilmas pappa ?

#23 - - Pengargratis:

Hej!

Bli medlem på Pengargratis och samla pengar genom värvningar, erbjudanden och hemsideklick.



Pengarna sätts in på ditt konto samma dag som utbetalningen sker :) Prova du också!



http://pengargratis.se/?r=1594

#24 - - carro:

svar: aha, du får ha frågestund snart, har en massa frågor som väntar ;D

#25 - - carro:

svar: aha, du får ha frågestund snart, har en massa frågor som väntar ;D

#26 - - Hannabejb:

Åhh Vilken UNDERBART SÖT tjej!

Wow, du är riktigt modig som tar ditt ansvar så ung som du är! Dina nära omkring dig måste vara stolta!



Lycka till tjejen och lilltjejen! ;)



Kramar hannabejb



http://hannabejb.blogg.se

#27 - - Anonym:

aha okej, men att få barn när du va 15 känndes det inte jätte tidigt ? (; kram <3

#28 - - Cornelia:

Det börjar imorgon 21.00 :)

Åh vilken söt bild <3

#29 - - FREIJAS MAMMA - Caroline.:

Jag längtar efter att Gossip Girl ska börja. Trodde det var nu i veckan, men tydligen inte ; ( DH har jag redan sett alla avsnitt av, tråkigt att man inte väntade... nu finns de ju inget spännande att se.

#30 - - jenny:

sööt!

#31 - - EN TJEJ I STORSTAN:

hon är ju så SÖÖT !



/ En tjej i storstan

#32 - - JOSEFINE:

wilma är så otroligt söt!

#33 - - jossan:

japp, desperate housewife är imorgon kl 21.00 på kanal 5 ! :)

#34 - - Anonym:

Så lite så :) okeey där ser man :) mkt fin blogg du har..

#35 - - Isabel ♥:

haha, jag har för mig att de sa att nio premiärer skulle äga rum den här veckan på kanal5.



och desperate housewives får man ju inte missa ! ;)

#36 - - Amanda:

sååå sööööt :)

#37 - - Anonym:

sött barn du har då :)

#38 - - Matilda:

Jösses vilken söt flicka du har =)

#39 - - Anonym:

Jag tycker alla som inte reggat sig på Gratisbio ska göra det. Att få hem presentkort helt gratis tackar man ju inte nej till :)

#40 - - lovisa:

naaaw va söt hon är!



WWW.LOVISASLIGE.BLOGG.SE

#41 - - Sandra:

Blev också mamma vid 15 års ålder :-)

#42 - - JOSEFINE:

godmorgon :)

#43 - - sandra:

hej, skulle ni vilja rösta på denna bild mamma gjort på mig :)? http://microsites.nokia.se/6220/view.php?id=5207315 det skulle vara jätte snällt! + om ni röstar kan ni vinna en ny mobil telefon, inte dumt va?, puss

#44 - - Ida:

börjar det redan imorgon?! fy vad kul! :D

#45 - - Malin:

Ha en nice tisdag...Tävla om ett navelsmycke på min blogg ifall du har lust :)

#46 - - SARA:

Att ha noll i frånvaro är bra jobbat, fortsätt så!! :) Ha det gott

#47 - - linda:

Har kikat in här några gånger nu, så jag tänkte passa på o göra ett litet avtryck L

Jättefin sida du har.

#48 - - Emma:

jag tycker att din dotter är jättesöt! :)

#49 - - marika:

desperate houswives äe ikväll klockan 9 :)

#50 - - Matilda:

Hihi, så söt :) Duktigt av dig att klara av både skola och barn.

#51 - - ....:

vet du att du har en sjukt söt unge?

#52 - - Linda:

Wilma är jätte fin! Du har en gudomligt fin dotter!



Ha det fint!

#53 - - Marc:

Vilken söt tjej:)

#54 - - Elise:

vad söt hon är! :D

Upp