Bio

Har nyss kommit hem från bio, såg Fast and furious. Bra film! Även fast jag tyckte filmen var spännande och bra så lyckades jag somna i typ fem minuter, var så himla trött. Det är därför ingen tycker om att kolla på film med mig, haha. Somnar alltid, spelar ingen roll hur bra filmen är. Ett undantag är Twilight såklart. Åkte hem till Christoffer efter det och nu ska jag börja skirva lite mer på mitt svenska arbete, snart klar.

På bageriet idag så bakade jag, Sofie och Arvid mazarin. Det var inte direkt kul om man säger så och läraren var på sämst humör och man fick inte fråga något utan att få en utskällning, haha. Rolig lärare! Efter det hade vi data, det gick fort eftersom att jag, Sofie och Carro delade upp alla frågor och bytte svaren, yey! Malin satt och tjura. Så nu är vi nästan klara, har bara en uppgift kvar och efter den behöver vi inte gå på några mer data lektioner. Synd bara att vi har metod efter det, annars hade man kunnat gått hem. På metoden idag gjorde vi rullader och rusti men sås, det var smarrigt.

Funderar på att ha en frågestund snart igen. Har ändå inget vettigt att skriva här;) GODNATT:)
Övrigt | |
#1 - - M:

BARA ETT TIPS



Nu finns det en ny sida som det är mycket lättare att samla ihop presentkort på! Man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Bli medlem nu så länge sidan inte har så många medlemmar = lättare att samla poäng. Själv har jag redan ett presentkort på 200kr som jag samlat ihop på 3 dagar. Man kan använda det på flera affärer t.ex som Gina, H&M, JC, Din sko m.fl!!



http://www.freestreet.se/?r=5379

#2 - - diana:

Kul med frågestund! :D

Upp