tävling

Var med och tävla om en klänning i "växt-riketmönster" från Lollopard. Värde 299-379 kr.
Finns från str 50/56 upp till 146/52.

För att vara med och tävla behöver ni lämna en kommentar här och berätta vad ni gillade bäst på sidan. Jag behöver också erat namn och mailadress, när ni ger ut eran mailadress godkänner ni att ni i fortsättningen får Lollopards nyhetsbrev.

Tävlingen avslutas den 10 januari.


Till er lite äldre så finns det även tunikor, toppar och omlottsklänningar i samma mönster. För att kika på dom, klicka här.
Tävlingar | |
#1 - - åsa w:

gillar skarpt deras kläder.... gillade detta så mycket Barnjacka Turning Torso jeansblå en riktig favorit , men nu hoppas jag på en klänning i 110 till bästa kompisen till sonen:)

#2 - - Louise Mårtensson:

Hej!



Jag skulle vilja ställa några frågor till dig.. :) Kan du inte adda min msn? :)



Louiis3_@hot..



Kram Louise

#3 - - Amanda:

Mycket fina kläder!

Tyckte bäst om offwhite/jeansblå barnklänning.

Det var svårt att välja någon favorit, lillkusinen hoppas nu på en klänning i stl 86-92.



Kramis

#4 - - evamar:

Jag gillar Kockumstrycket och den röda barnjackan var ju superfin!



Hoppas på stl 134/140 till stora tjejen!



PS, Jag länkar:



http://evamar.blogg.se/2009/december/klanning-10-januari.html

#5 - - Pierre:

Hej!



Trevlig blogg du har! Lös gärna dagens tankenöt på min blogg: http://klippans.blogg.se och ha chansen att få din blogg länkad imorgon! En ny chans varje dag.



Passa även på att kika in dagens humorinlägg och få dig ett gott skratt såhär på kvällskvisten. Sköt om dig! /Pierre

#6 - - care69:

Min favorit är "påslakanset Traktor" som jag tror att min son skulle älska...

#7 - - Geshiia - mamma till två pojkar:

Jag är jättegärna med och tävlar! Lollopard har superfina kläder och just denna klänning är en favorit hos mig och hos min sambos tjej. Så jag vill jättegärna vinna denna underbara klänning i storlek 74/80 till sambos och hans tjejs lilla dotter Nova. Det skulle bli en fin present till lilla Nova.



En annan favorit hos mig är babybyxdressen, riktigt snygg tycker jag. :)



Länk: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/december/101-10-klanning.html

#8 - - Irma:

Jag är gärna med! Tycker att din sida ger intryck om att handla om en busig, fartfylld & glad tillvaro. Om vi skulle vinna önskar vi oss stl 134.



GOTT NYTT!!!! :)

#9 - - Linda:



Jag föll för den rosa velor kjolen, sååå söt!

Om det blir jag som vinner önskar jag klänningen i stl. 140.



Kram

#10 - - Carita:

Jag är gärna med. Finns så mkt fint ju! Men "Babybody mönstrad grå/fuchsia/mörkgrå" är riktigt fin. Har funderat på att klicka hem den som present till min kompis som fick barn nyligen, tror flickebarnet skulel rocka rumpa i den bodyn! :)



Carita, [email protected].

#11 - - AnnaC:

Åh, så fin klänning! Jag är gärna med och tävlar om den. Min favorit är velourbyxorna till baby i fuchsia, ser både snygga och sköna ut =)

acwse(at)hotmail.com

#12 - - Lillan:

oj så mycket fina kläder det fanns. klänningen är en av favoriterna. den andra är Babybyxdress fuchsia, velour. super snygg även denna.



om jag vinner skulle jag vilja ha i stl: 50/56



mail: [email protected]

(tar gärna emot nyhetsbrev)

#13 - - fru Axelsson:

Jag tycker alla Lollopars kläder är så härliga med läcker design som sticker ut från mängden.

Förutom klänningen som man kan vinna här, tyckte jag att Majlis-tröjan med traktorsmönster var finast..Hoppas på vinst såklart!

#14 - - Cina:

Har länkat : http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777



Håller tummarna för en klänning i strl 86/92



Gillar faktiskt den här klänningen bäst !

#15 - - Lotta:

Jättefina kläder!

Vill gärna vinna en i strl 86/92.

Jag tyckte att babybody, fuchsia, var fin oxå =)

#16 - - Erica:

Åh, vad fin!

Den vinner jag gärna i storlek 98!

#17 - - Anna S:

Oj vilken fin klänning, jag är gärna med och tävlar. Hoppas på vinst! ;-)



Lollopard har ju jättemycket fint! Vinner jag klänningen ska den bli en present till en liten prinsessa som är 5 månader gammal. Hennes pappa kör traktor så min stora favorit bland Lollopards varor är påslakansetet med traktorer. Fint att det finns i storlekar som passar både stora och små!

#18 - - ANNAS TÄVLINGSBLOGG:

Jag har tipsat om tävlingen här



http://molnboanna.blogg.se/2010/january/klanning.html



#19 - - Sandra [2barnsmamma]:

Jag vill gärna vara med och tävla! :)

På sidan gillade jag bäst babyjacka kockums, både färgen jeansblå och rödbeta! :)

#20 - - Elin Je:

Jag vill vara med om en i storlek 104 till min Saga, så fina. BTW snygg blogg!



Mina favoriter är alla velourbyxor, så praktiska och bra!

#21 - - Anna:

Min favorit är just den här klänningen men i vuxenstorlek! Men jag vill gärna vinna den här till min dotter! Storlek 122.

Jag får redan Lollopards nyhetsbrev, men man kanske får tävla ändå ;)

#22 - - Jojjo:

Jag är gärna med och tävlar! Storlek 50/56 till lilla Malou som kommer till världen i mars! :)



Jag gillade babybyxan Velour i jeansblått, verkar jätte mysiga och sköna och färgen var underbar. Det blev min lilla favorit.



Upp