=D =D

Wiiiie! Jag fick jobbet :D Eller ska dit på tisdag och se hur det funkar och så, sen får jag välja om jag vill ha det eller inte. Det är rätt så mycket, fem dagar i veckan och en helgdag varann vecka. Man jobbar själv också, så hon som ska sluta där nu ska visa mig hur allting funkar. Lite trist att man jobbar ensam men det ska nog gå bra, det är en liten restaurang med cirka 40 sittplatser. Wokhouse om ni vet vad det är, ligger på Karlaplan men dom har bytt namn till Dharma nu. Känns iallafall bra, det bästa var att jag inte var ett dugg nervös när jag kom dit, körde bara på. Alltid innan har jag förberett mig lite och då har jag alltid varit jättenervös och tappat bort mig på vad jag ska säga, så det är nog den här taktiken man ska köra ;)

Ville bara skriva det här för att jag vart glad :D haha.
Övrigt | |
#1 - - Mathilda:

Grattis :)

#2 - - Viktoria:

Grattis ! :D <3

#3 - - Carin:

Grattis, så himla härligt!! :D

#4 - - Fanny:

grattis!:)

hoppas det kommer gå bra!

kika in i min blogg!

#5 - - Anonym:

Ett stort grattis!

Vet att du kämpat och sökt många jobb.

Det här är du värd Emelie.



God jul och gott nytt år.



En trogen läsare.

#6 - - natasha:

åh va kul :) grattis!

#7 - - Katja:

Grattis! Det förtjänar du verkligen! Men..5 dagar i veckan, hur hinner du med det när du går i skolan?

#8 - - Linda:

Men GRATTIS! :D Det är ju alldeles bredvid vart jag bodde förut, och har varit stammis där i flera år!! Wokhouse.

Visste inte att dom bytt namn. Har dom bytt mat?

Synd isåfall då dom hade sjukt god wok!!

Upp