Måndag

Wilma har åkt tillbaka till Nynäshamn igen, mötte hennes farmor inne i stan. Eftersom vi var lite tidiga gick vi in på åhlens till deras barnavdelning och jag säger bara fy fan vad fina kläder dom har. Hittade massa fint till Wilma. När vi var där inne lyckades hon tappa sin mössa och jag märkte inget fören vi kom ut och frågade vart hennes mössa tagit vägen, så vi gick tillbaka in igen och kollade om den var kvar och det var den som tur var. Så nu är det tomt här igen, men hon kommer tillbaka den 26 då vi ska ha en liten "julafton" här hemma. Kom på att hon glömde ta med sin julklapp till Andreas som hon ska ge.

Händer ingenting här just nu, trist. Men finns inte så mycket att göra, typ inga som är hemma ens. Så jag har suttit och läst min blogg igen, haha. Hittade lite roliga saker som gjorde min dag bland kommentarena. Lite roligt att vissa försöker låsas var någon annan, inte så att jag blir arg om någon kommenterar något jag inte tycker om. Jag har lagt allt gammalt bakom mig och vill inget annat än att önska dessa personer lycka till. Tråkigt bara att man inte kan försöka gå vidare, men antar att det kanske är känslor inblandade ;) Det jag menar är att heter man Emelie och är som jag så får man alltid reda på det man vill;) Så ingen idé att låsas, kommentera med riktigt namn så slipper ni skämmas sen :)
Övrigt | |
#1 - - Anonym:

Hej Emelie,

vill bara tacka för din hjälp, har fixat nytt lösen till datan så att den lilla skitungen håller sig borta från knapparna.

Ha en bra jul och en sjukt kul nyår:)



Kram Evelina "The real one" ;)

#2 - - Smilla:

Eftersom du tar upp allt det här på din blogg, så är min slutsats att du INTE har lagt det här bakom dig...

Och så länge du skriver helt ogenomtänkta omogna grejer så offentligt, så bidrar ju det till ÄNNU mer frågetecken och onödiga kommentarer som inte gynnar någon...

#3 - - Viktoria:

Hejsan , har du någon erfarenhet av att göra headers ? Eller vet du någon som kanske skulle kunna hjälpa mig ? =)

Kram Viktoria

Upp