Tråkig blogg:)

Roligt att så många är med och tävlar om smyckerna och sjalen=) Väljer en vinnare imorgon, så man kan fortfarande tävla om man vill det!

Igår var vi i Hässelby och vi kom aldrig hem därifrån heller eftersom att klockan vart så mycket, så fick stanna. Lina vart iallafall glad;) Så idag är man rätt så trött, jag och Lina sov en stund när vi kom hem hit iallafall. Men snart ska jag iväg och träffa Sofie, blir roligt! Får se vad vi ska hitta på för något ens.

Min blogg känns riktigt tråkig just nu måste jag säga, har inget att skriva om. Mer än att jag saknar Wilma mest och vill att hon ska komma hem nu! Min prinsessa. Har iallafall pratat med dom och allt är bra, varmt och skönt. Fusk. Wilma älskar ju att bada, så det är paradiset för henne vid poolen.



Övrigt | |
#1 - - sabina :):

Trots att du påstår att du har en tråkig blogg för tillfället måste jag bara säga att du verkligen är duktig som sköter både skola, barn och ändå har en fritid med vänner samtidigt! Grymt imponerad av allt, speciellt att ni verkar ha en bra delad vård av W. Andra mammor kan lätt bli tokiga, men starkt och smart att du gått med på att bara ha henne på helgerna! Keep it up.

#3 - - sm:

VI SKA FEKKA GAALET FÖFAN!

#4 - - Anonym:

Tycker tyvärr att bloggen blivit ganska ointressant på sistone. Även om du inte är med Wilma varje dag kan du ju skriva om föräldraskapet, framtiden, uppfostran osv. Nu är det mest "idag har jag solat. haha". Inte för att vara negativ eller så.

#5 - - Anonym:

sötnosing! läste en jättegammal tidning och såg en artikel om dig, din pojkvän och din dotter. var tvungen att läsa o de ångrar ja inte. väldrigt intressant!

#6 - - Frida:

Hej Emelie! Jag vore jätteglad om jag fick chansen att vinna den fina sjalen. Läser till lärare och kan behöva få något som är gratis och som piggar upp när dagarna känns gråa.

Hoppas på tur!

#7 - - Emelie:

Åå kan förstå att du saknar din snutt! Ända possitiva med att vara ensamstående är ju att man får vara med lillplutten hela tiden och inte behöver dela med sig något alls (A) hehe!

#8 - - Ellen:

Haha, jag bor i Hässelby :)

#9 - - bell:

hej. Jag håller på med ett skolarbete och håller på att göra en ny dryck för barn.

Skulle gärna vilja fråga dig eftersom du har barn:)



Skulle du köpa en ny nyttig, billig dryck till ditt barn med smak av bär?

Vart & Vad köper du för dryck till ditt barn idag?

Varför?



Tacksam för svar:) Skicka gärna på mejlen

Mvh Isabell

#10 - - f e l i c i a:

du har en super fin blogg!! kolla gärna in i min blogg och säg vad du tycker ! :)



ha en bra dag !

#11 - - nora:

Är det verkligen roligt att vara mamma vid 15? Är 14 och skulle alldrig kunna bli mamma om ett år lxm!!



Besök gärna min blogg :)

#12 - - bjorn:

Ni kommer in i faderns rike om ni blir USA propagandister

Rätten att bära vapen mänsklig rättighet

Bara skit i å betala skatt

Bara skjut

Politiker accepterar konsensus på sikt

Vänsterintellektuella= bara mörda packet

Allmän amnestilag

Skitsverige= bara skit i det (myndigheterna etc= bäst mordblomma) å satsa på competetive intelligence

#13 - - Diasz:

en fråga, går du i stockholms hotell och restaurangs skola och sen där om ja

#14 - - Malin:

vilken otroligt söt blogg du har! :)

#15 - - tiniii:

nej då din blogg är inte alls tråkig!



wilma har säkert jätte kul därborta :)



trevlig helg föresten!!!

#16 - - johanna Andersson:

Hej Emelie!! Hoppas allt är bra med er!? Jag har en liten önskan..efterso du har så många besökare varje dag så kan du göra en insats för en svensk mamma i USA som fåttsin lille 1 åring kidnappad av sin pappa! Pappan är våldsam och har skadat lille Thor förr! Jag skulle vilja att du sprider hans sida på din blogg lite då o då..det är viktigt att så många som möjligt ser och sprider vidare..gärna sätter in en liten peng..många bäckar små ju! Vi som har barn kan ju bara föreställa oss hur det skulle kännas om vi inte visste att vårt barn mådde bra! Snälla du kan nå ut till många..dessutom skriver du ju så bra!!

Får inte in länken här men det är www.thorwang.com

Hälsa alla och hoppas vi kan ses snart!! Krama Wilma och ha det så bra!! Kram Faster Johanna :)

#17 - - Trixaren:

Gratulera

Du har blivit inbjuden till en foto tävling där läsarna bestämmer vinnaren.

Om du vill vara med så kolla denna länk: http://fototrix.blogg.se/2009/february/utkast-jag-har.html

#18 - - Anonym:

ja tycker oxå bloggen blivit tråkig!!!!!!!!

#19 - - Jenny:

Hejsan! Får jag bara fråga om killen du kramar på bilden längst ner heter Jimmy? Det är i sånt fall min kusin :)

Upp