Vinnare!

Grattis Josefin som vann produkterna från MissBella.se. Har mailt dig så maila tillbaka din adress =)
För er som inte vann så kommer det fler tävlingar snart.

Tävlingar | |
#1 - - Therese:

oj! snacka om att vara lat! varför annars skicka allt till en istf att flera vinner en varsin sak?

#2 - - Anonym:

Hej! Jag vet inte om du skrivit om detta förut, men jag undrar om du kan skriva om hur det var när du blev gravid och hur dina och din pojkväns föräldrar reagerade, blev dom sura, chockade?

Gillar din blogg!

#3 - - Tess:

Hej jätte fin blogg du har verkligen jag hoppas jag kan få låna din ruta här genom ett mindre reklam ärende jag vill berätta för alla vad som egentligen hände min dotter pressen förstorade upp det i mängder å de lät som dottern va halv död å så va inte fallet. media blåste upp allt läs gärna min version...

tack

#4 - - Anonym:

HejHej :)Är en tjej på 14 år. (Hade en blogg förut men tog bort den så skrev inte dit någon).. Men du var 15 när du vart gravid, har lite frågor..

1. Hur reagerade dina föräldrad? Vart dom förvånade?

2. Hur reagerade skolan/kompisarna.

3. Var det en jobbig tid när du var gravid/ hade fött barnet.

4. Hur gjorde du med skolan?



Hoppas järna på svar! :):) Kram

Upp