Mamma Wilma

Idag har vi varit i stan, var meningen att jag skulle köpa present till Christoffer som fyller tjugoett om två dagar, men det vart ingen present. Tessan smsade och frågade vad vi gjorde och eftersom att hon också var i stan så mötte vi henne, och den så mötte vi även Robert som också var där. Vi gick och åt på en pizzeria och sen vandra vi runt lite.

Wilma leker med sina dockor nu och säger "hoppa hoppa" och pussar på dom, hon är så snäll. Tar verkligen hand om dom och man måste alltid krama och ge dom mat när hon vill, annars säger hon "docka lässen". Så kul att hon börjat prata i meningar nu, idag sa hon "Nej mamma köra" när hon ville att jag skulle köra hennes vagn.

Nu vill hon att jag ska vara med och leka!


Christoffer äter.


Robert posar.


Tessan ville inte vara med på bild.


Christoffer, Wilma som sover i vagnen och Robert.


Wilma äter.


Älsklingen är sjuk:(
Wilma 2 år | |
#1 - - Matilda:

Jösses vilken söt bild på Wilma! Mysigt att hon börjat prata i meningar också :)

#2 - - Jessica :):

Gud! Vilken söt unge :)

Kram!

#3 - - Therese:

haha, så la du upp den där bilden på mig iallafall :P dumma emelie :P

#4 - - Sara Oliv:

Oj vilka vackra ögon Wilma har. Riktigt dock-söt. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram<3

#5 - - jennie (ungmamma18):

På den bilden där ser Wilma ut som en stor tjej :) vilka vackra ögonfransar hon har!! :)

#6 - - Robert:

Tack för idag!

sköna bilder på mig och jag älskar att mina fingrar var med på Tessans bild:D

#7 - - Ida -UNG MAMMA:

SÅ SÖTT!

VAD ROLIGT ATT HON KAN PRATA SÅ MYCKET NU! ELELR LITEGRANN IAF =)



www.gotteochvi.com

#8 - - Lisa:

Verkligen fin flicka du har och så vackra ögon!

All lycka till er.

#9 - - Mia:

Kul att du börjat lägga in mer bilder och filmer igen.Din blogg blir mycket mer personlig då!

#10 - - Tilda, mamma till Liva:

OJ! Vad sööööt din dotter är!



Kul med ännu en ung mamma!

Jag var 19 när min dotter föddes! Nu är hon 10 månader och världens busunge!

#11 - - Tilda, mamma till Liva:

OJ! Vad sööööt din dotter är!



Kul med ännu en ung mamma!

Jag var 19 när min dotter föddes! Nu är hon 10 månader och världens busunge!

Upp