start living my life for me

Det blev att jag och Lina var ute och sökte jobb idag istället, ingen av oss orkade igår eftersom vi somnade. Vi gick till tio olika butiker och lämnade CV, förhoppningsvist så nappar någon. När vi hade ett CV var kvar och ingen av oss orkade leta efter fler butiker bestämde vi oss för att gå till Coop Forum här där jag bor. Egentligen ville jag inte söka till dom butikerna som ligger precis där jag bor, men gjorde det iallafall. Tur det, för dom söker nämligen studerande ungdomar nu till hösten! Både jag och Lina vart jätteglada, så vi lämnade båda in CV där och fick även mailadressen till butikschefen för att pusha på lite =) Så nu hoppas vi, men med min tur så händer väll inget, haha.

Inte långt kvar tills Wilma kommer hem nu, jag längtar! Saknar henne jättemycket just nu, speciellt när det är så många tankar som snurrar i mitt huvud. På fredag har jag bestämt med tjejerna att vi ska vara med dom och grilla, dom vill så gärna träffa Wilma också. Så det blir kul!

Wilma 2 år | |
#1 - - Elin:

Jag tycker att du är helt otrolig! jag och min pojkvän har funderat på att skaffa barn, även fast jag bara är 15 men att tänka till att göra de är en stor skillnad. all respekt till dig.



titta gärna förbi min blogg någon gång

#2 - - Mikaela:

Fin blogg :)

#3 - - Erika Drake af Hagelsrum:

Gud vilken söt header! ;)

#4 - - MMALTE:

Jag vill också söka jobb på copp forum, hur gjorde ni?:O<3

Upp