Happy day

Puh.. Det är varmt ute, men nu ska vi inte klaga! Måste ju ändå erkänna att det är lite typiskt att det fina vädret kommer ju nu, när jag ska åka utomlands. Jag och Christoffer åkte iallafall till Grisslinge och bada idag, det var full proppat med folk men ändå mysigt. Tog till och med årets första dopp, lite sen men äsch. Man är nästan tvungen att bada nu när det är så varmt ute. Malin dissade oss och åkte istället båt ute i Stavsnäs, det ska jag komma ihåg :) Var ute hela dagen och nu är jag lite brunare igen, skönt! Kommer nog köpa en sån där badmadrass i Magaluf som jag och Lina gjorde förra året, så härligt.

Imorgon ska jag och Lina in till stan för att växla pengar och sånt, lär bli lite mer solande också. Efter det blir det hem att packa väskan för att sen åka hem till henne för att sova. Får hoppas att det går bättre än förra året, haha. Sist så låg vi vakna hela natten och det slutade med att vi gick ut och gick ett tag, innan vi la oss i sängen och klockan ringde efter fem minuter och vi sa "jaha då är det bara fixa oss och vänta på taxin". Den här gången ska vi möta upp Natalie så att hennes pappa ska få sjutsa in oss till Arlanda. Planet går vid sju på morgen också.

Nej, hoppas att ni har det bra i det härliga sommar vädret. Nu blir det film.

Hittade några bilder på Wilma på den här datan. Är hon inte för underbar? INGEN kan säga att hon inte är charmig;)

Övrigt | |
#1 - - Josefine:

Söt dotter du har, jag blir avis=) <3

#2 - - Anonym:

jag bodde typ där vid grisslinge förut, det är verkligen mysigt! älskar värmdö!



hoppas du får kul i magaluf

#3 - - Hallandsgården:

Så stor hon har blivit! Jättesöt tjej :)

#4 - - Fiiisa:

Har precis börjat kolla din blogg värkar väldrig intressant, kommer fortsätta att kolla in ^^

#5 - - Isabell:

Just nu söker buzzador.com småbarnsföräldrar att delta i kampanjer och prova saker för småbarn. Det är gratis och du får massor av gratisprover för att sedan tala om vad du tycker om produkterna! Låter det intressant? Registrera dig här: https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=liiten89

#6 - - Anonym:

hon är så sjukt vacker din dotter Emelie!! :)

#7 - - hanna:

Bloppis på min sida, skynda och fynda! :)

#8 - - Isabel:

Hon är verkligen jättecharmig! :) Ha en trevlig resa!

#9 - - Roxanna - kamp efter cancern:

söt:D

#10 - - Alexandra:

Gud viken söt flicka!!! :) hur gammal?

#11 - - nora:

Sötan :) Din blogg är verkligen bra och välskriven :) KOlla gärna på min och säg vad du tycker !

#12 - - nora:

Sötan :) Din blogg är verkligen bra och välskriven :) KOlla gärna på min och säg vad du tycker !

#13 - - Emy:

Hon är verkligen jättesöt!

#14 - - jossan:

Titta just in i din blogg och den verkar jätte bra=)

Kommer absolut fortsätta kolla in =)

btw, grymt söt =)

ha en bra kväll kram!

#15 - - Hannele - Mamma till Kevin ♥:

Vilken söt dotter du har ^^



Kraam

H

Upp