vi drar till magaluuuuuf

Hejdå Sverige, välkommen Magaluf!
Nu tar vi (jag, Lina, Matilda och Natalie) vårat pick och pack och drar iväg till sköna Magaluf.
Det kommer vara stort, helt galet roligt!
Ha det så bra i Sverige, så hörs vi senare (om jag inte bloggar något inlägg där nere, men vet inte).


Jag kommer sakna Wilma och Christoffer mest! <3
Älskar er.
Övrigt | |
#1 - - Josefine:

När åker ni ? sista minuten elr ?

#2 - - Josefine:

När drar ni ? Sista minuten ellr?

#3 - - Nanna:

Jag tycker att du är cool!

#4 - - Elin:

Hej då ha det så bra (: (Y)

#5 - - Ellen:

Hoppas att ni får det bra



Gå gärna in på min blogg och kika

#6 - - Ems:

Trevlig reesa=)

#7 - - Sara:

Hoppas ni får det mys :)



Jag har sparkat igång en tävling i min blogg, var med du också! http://dolphin.blogg.se/2009/july/vinn-turkos-scarf-och-orhangen.html

#8 - - Victoria:

Wilma är så söt!

#9 - - Sandra - utbytesstudent i USA i höst!:

Ha så kul, det är du värd :D sola och bada i piña colada!



Kolla gärna in min blogg, jag åker som utbytesstudent till USA i höst och kommer skriva om mitt liv där, kulturkrockar, hur det är att gå på ett amerikanskt high school och helt enkelt “livin’ the american dream!”

http://sanwas.blogg.se

#10 - - A:

Hoppas ni har en härlig resa!

#11 - - Alexsandra:

vad mysigt :)

#12 - - Linda:

Ha!, Jag verkligen älskar den där sången, den är så charter. Brings me back to the days på väg till Rhodos. Det var då det. :)

Linda.

Upp