Måndag

Har precis sökt miljoner jobb, nej men väldigt många. Tänkte att det är lika bra att söka allt som verkar intressant, så kanske något nappar. Är verkligen i behov av ett jobb just nu! Känns som att alla mina kompisar jobbar, vissa har till och med två-tre stycken. Det är inte rättvist! Måste ju ha ett sommarjobb under andra perioden av sommar också, eftersom att jag ska iväg en vecka ibörjan. Är inte långt kvar nu och ännu närmare tills jag fyller 18! Ska iförsig inte göra något jättespeciellt då, tänkte ha en middag hemma för alla tjejer och sen gå ut med dom som kan. Lite trist att alla inte fyllt år då.

Den här veckan är det sista veckan i storköket, sen lagar vi ingen mer mat i ettan. Det är trist! Istället ska vi ha hotell och bageri. Får se hur det är. Alltså bara sju veckor kvar till sommarlovet?! Eller åtta om man räknar med påsklovs veckan, men ändå. Sjukt snabbt. Skönt att jag inte har en ända IG varning, slipper jag tänka på sånt också.

Lite bilder från fredgas, tog inte så många. Och i lördags var jag på bio och såg "Benjamin Buttons otroliga liv", den var bra!


Övrigt | |
#1 - - Jennie:

Herregud vad du festar mkt! Du har ju både ett tonårsliv som en riktig tonåring har plus att du är mamma.

#2 - - sanna:

Ja den filmen är riktigt bra :) Så sorlig tycker ja, hehe :)

#3 - - Linda:

Vet du!

Du borde ta en sväng på stan och söka på resturanger/pubar.

Dom behöver alltid personal.

typ O'learys på Götgatan. Min kompis jobbade där innan.gå in på olika ställen och presentera dig och ge dom ditt nummer. Under sommaren har ju alla semester och då är det mindre personal men fler gäster.

Du kommer lätt få jobb! :)



kram!

#4 - - sara:

den där första bilden känns inte så snällt emot din pojkvän? hur tänker du ibland? ^o)

#5 - - Daniel:

Hej på dig, ja det är inte lätt det där med jobb speciellt inte i dagens samhälle, hoppas det löser sig! Ha det så bra!

#6 - - Linnéa:

Varför kan man inte kramas med sina killkompisar utan att bli kallad elak mot sin pojkvän?

Finns det så mycket svartsjuka?

Upp